Nog een afvalclubje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Loe, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik snap je gevoel wel, wie weet komt het nog ;)

Haha nee, om 20:00 nog avondeten is indd niet ideaal, maar we moeten er natuurlijk ook een beetje inkomen ;)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    bereke, oww nu nog ? slecht..
    wel leuk een 2ling! wel druk zeker?

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goede avond dames! Hoe gaat 't? Zal 't lijstje even aanpassen :) vandaag ging al goed. Alledr gezondigd met 't toetje, stukje chocolade op. Morgen bij therapie er maar af rennen :)

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ja heel fijn en heel druk MamaChantal!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    even kijken of 't gelukt is via tel.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Honeyy, ja is gelukt!

Lijstje is wel niet echt duidelijk omdat er zoveel instaat vind ik. Dus als jullie suggesties hebben...

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oh mamaChantal, nu heb jij heel je lijstje gewist en ontbreken jouw gegevens. Sorry voor al die verwarring :):)...

8. bereke

bereke Niet meer actief

Gegeten ondertussen en veel te veel gegeten omdat ik reuzehonger had ondertussen ;).

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even een test hoor, hoe vinden jullie dit?

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik krijg het niet helemaal voor elkaar zoals ik zou willen...

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    snoopy prima toch ?
    alleen moet dan wel elke week een nieuw schematje gemaakt worden,..

12. Loe

Loe Niet meer actief

Snoopy das een mooi schemaatje!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bereke, prima hoor als je je gewicht niet durft door te geven, moet iedereen toch lekker zelf weten. Ik zou het wel stoer vinden als je het toch vertelt ;)
    Dat is het nadeel van laat eten inderdaad, of overdag te weinig eten. Dan loop je het risico 's avonds teveel te eten of te gaan snoepen.

MamaChantal, tuurlijk zou ik blij zijn met jouw gewicht, maar jij bent dat niet en daar gaat het toch om. Als ik straks 66 weeg wil ik eigenlijk nog 3 kilo kwijt terwijl een ander misschien denkt, waarom dan?

Een uurtje geleden nog een rijstwafel met smeerkaas op, een maria kaakje en een zuurtje (ben dol op dropkogels en Werther's). Ik ga denk ik op tijd naar bed (en dan nog even op m'n telefoon internetten), ga ik in ieder geval niet meer snoepen. Morgen een dagje werken. Vrijdag ook maar eerder klaar en maandag vrij omdat ze dan aan het verhuizen zijn. En dan woensdag hopelijk op de fiets naar mijn werk!
    Zo actief ben ik trouwens niet hoor, ik heb wel een streven maar dat lukt nu even niet. Heen en weer naar school/huis moet nu eenmaal gebeuren en fietsen naar mijn werk moet ook gebeuren (ik vind het voor mezelf een beetje belachelijk om 6 km altijd met de auto te gaan).
    Vanmiddag nog plassen wezen stampen, Lisa had er toch wel veel zin in en ging net als Eva echt springen. Bij Eva stond het water in haar laarzen en zelfs haar onderbroek was nat :)

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ok jullie vinden 'm dus wel mooi... is geen probleem hoor elke week een nieuw schema. Ik vul het in in Excel, zet 'm in photoshop en dan kan ik 'm uploaden. Ik zit zelf alleen te denken welke weegdag handig is, in het weekend snoep ik meestal wat meer, dus ik vind maandag niet zo fijn ;). Zou dan liever vrijdag doen ofzo. Maar als iedereen liever maandag wil is dat ook prima hoor :)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    haha nee geen maandag..dan liever vrijdag

16. bereke

bereke Niet meer actief

Vrijdag is goed voor mij!

En een heel mooi en duidelijk schema :).

17. Loe

Loe Niet meer actief

vrijdag!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    zo maar mn bedje in..
    manlief is laat thuis:(

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ok wordt het vrijdag :)

20. bereke

bereke Niet meer actief

#120 bereke, 10 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2012
    Oké, even mijn calorieen geteld (bij benadering want niet alles wat ik gegeten heb vond ik exact terug) en ik kom op 2014 en 1899,28. Beetje veel dus ;). En groot verschil tussen de twee sites...

Edi: had iets fout gedaan blijkbaar :p. Uiteindelijk kwam ik dus op 2101 ipv 1899.

Deel Deze Pagina