Heb het nu op drie plaatsen gedaan zodat ik de meest makkelijke kan kiezen na proberen. Valtaf.nl (gaf nu het minste aan maar daar had ik dus iets mis gedaan blijkbaar waardoor mijn tussendoortjes weggevallen waren), caloriechecker en eetmeter. De laatste twee zijn van de site van het voedingscentrum.
ik kom op 1151 kcal. Da's wel weinig he? of zou ik de site niet goed invullen misschien zijn de hoeveelheden wat je op brood doet wel meer dan dat zij aanhouden. Ik raad jullie aan: de snack a jack rijstwafels met chocola! Stilt de trek, je blijft een lekkere tijd kauwen en 61kcal per wafel. Ik heb ze vandaag voor het eerst gehaald, en ik heb er twee op vandaag. Heerlijk! Ps Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (eh trek he, maar ik blijf gewoon zeggen honger) Jullie dan?
Da's nog een andere Loe! Wordt de keuze nog moeilijker dus daar ga ik maar niet kijken . Ja dat is wel weinig. Maar als je het redt zo, is dat geen probleem denk ik? Oh die ken ik niet. Eens kijken in de winkel .
hoi dames hoe is het bij jullie vanmorgen? He eindelijk, lekker mijn twee crackers weer. Deze keer met hagelslag en een met pasta. Heerlijk. En jullie?
hoihoi, ik ben vanmorgen gestart met 2 hele donkere plakjes (zelfgebakken) brood, 1 met kipfilet en 1 met kaas. Ik heb al 2 glazen water op, en 1 kopje thee. Nu net weer thuis van mijn werk (thuiszorg, 1 client) en ben nu lekker mijn appeltje aan het opeten.
Goede morgen! Hier gaat 't goed. Vanochtend 2 crackers met kaas en een beker melk en net 2 boterhammen met kaas en KomKomer & een kop thee. Dadelijk een uurtje sporten. Ga me nu even wegen en dan maandag weer. Hoe gaat 't met jullie?
snoopy Mooi lijstje! Mn begin datum is ook 10/4. Ga ook vrijdag wegen, makkelijk allemal dezelfde dag.
Ik heb op : om 7'uur 2 boterhammen met slankie smeerkaas 10uur 2 krentenbollen met 20+ kaas. Drinken:2 koffie en.2 water. Zo banaantje en boodschappen.doen.
3 crackers, 1 rijstewafel, 1 cup a soep, 1 croissant (ahum, met dank aan mijn man), en vanavond chili con carne. Als ik vanmiddag nog honger krijg een banaantje. als ik alles optel vandaag 1450 kcal.
Jullie zijn goed bezig ! Ochtend: twee bruine boterhammen, 1 kaas en 1 zwarte woudham Tussendoor: / Lunch: drie bruine boterhammen, 2 kaas en 1 zwarte woudham, kerstomaatjes, appel (die ik normaal tussendoor ging eten maar had geen tijd) Tussendoor: peer Avond: gebakken aardappelen, witloof-tomaat-asperges-ei met light mayo, kippen braadworst ('s woensdags kookt schoonvader en heb ik niet te zeggen over het menu) Tussendoor: 1 glas rode wijn (zit ik nu lekker aan) Moet calorieën nog tellen. Ben moe en slechtgezind en wil vanalles snoepen! Maar ik doe het niet. Oh ja, overdag ben ik op mijn werk dus kan enkel 's avonds reageren!
Hoi! Bereke, toen ik jouw eten van vandaag zag had ik ook meteen zoiets van oei... . Maar 2400 is wel heel veel, klopt dat echt wel? Ik zie wel wat vette en calorierijke dingen in je eten: kaas, ik vermoed ook de zwarte woudham (nog nooit van gehoord ) en braadworst. En je houdt niet van zuivel denk ik? Hier weer een goed dagje gehad: ontbijt: 250ml melk (ik was een beetje laat voor mijn werk) tussendoor: 1 peer en 1 kiwi Lunch: wit bolletje met hagelslag, boterham met kipfilet tussendoor: fruitreep (Lidl), niet zo heel gezond vermoed ik maar voor de zekerheid meegenomen en ik had het ook wel nodig, werd helemaal flauw Avondeten: gebakken aardappels, halve slavink, broccoli en beetje light mayo Tussendoor: paaseitje, 2 maria kaakjes en 2 zuurtjes, glaasje cola light Verder overdag 2 halve liter flesjes water op en 2 kopjes thee en net nog een groot glas water. Loe, netjes hoor, ik zit normaal gesproken ook rond de 1400-1500. Laatste dagen net iets onder de 1300. Straks ga ik weer wat meer eten, zeker als ik ook naar mijn werk ga fietsen, anders trek ik het niet . Als ik op mijn streefgewicht zit wil ik langzaam rond de 1800 gaan zitten en kijken of ik dan op gewicht blijf. Honeyy, weeg je je altijd rond dezelfde tijd? Anders kan het zeker flink verschillen. En het hangt ook af van wat je gegeten hebt (erg zout bijvoorbeeld) en je cyclus enzo. Ik ben met mijn laatste zuurtje bezig en ga proberen verder niets meer te eten vanavond . Maar lukt wel denk ik, dit clubje motiveert me enorm. Morgen boodschappen doen en toch maar lekkere chocostaafjes bij de Lidl halen denk ik. En dan maar eentje per dag, daar ga ik zo vaak mee de fout in...
Dit is trouwens zware woudham: Zwarte woud ham Heb al zin om het op te geven . Duidelijk dat ik totaal niet voorbereid ben en er precies niet echt klaar voor ben. Maar wanneer ga ik dat wel zijn hé .
ik zo nog 1 chocorijstewafel, lekkerrrrrrrrrr. Heb wel teveel chili gegeten hoor, ipv 83 stond de weegschaal vanavond weer op 84. Morgen maar weer goedmaken. Vanochtend was het lekker laat met opstaan, dat scheelde wel met uurtjes qua trek. Ik vind dit ook erg motiverend, fijn zo'n clubje!