hallo ik ben nu enorm onzeker ik heb sins een week enorme pijn in me baarmoeder wat continu aan wezig is als ik zit als ik loop als ik lig het maakt niet uit het is echt een krampen pijn dat ik soms niet weet waar ik het zoeken moet bandenpijn herken ik wel van me vorige zwangerschappen maar dit niet het is net of de boel aan het samentreken is soms zo erg dat ik niet meer kan lopen of wat dan ook ik moet dan ook erg rustig aan doen ik vanmorgen de vk gebelt en zou me tussen 1 en half 2 terug bellen maar wie herkent dit ook en heeft het ook gehad of heeft het nog steets mischien ben ik dan wat geruster oja ik voel de kleine wel schoppen
ik herken dit soort pijn wel, ik omschrijf te meer als een soort zijsteek.. hier word verteld dat dat kan komen door t oprekken van de baarmoeder (dus niet alleen de banden) heb het gelukkig niet constant. hoop dat t niks is en dat de vk je gerust kan stellen groetjes
hoi bedankt voor je reactie maar het is zeker geen steek zoals je wel met bandenpijn kan hebben het is echt een kramp en me baarmoeder is echt de heledag gevoelig ik voel hem constant
Misschien blaasontsteking? Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook last van. Voelt anders een blaasontsteking als je zwanger bent. Dan kan pijn in je baarmoeder voelen of in je rug. Meestal zijn dat dan krampende pijnen. Sterkte!
'Rond die tijd heb ik dat ook een nacht gehad. Als ik moest plassen liep ik krom naar de badkamer omdat overeind komen teveel pijn deed. Het was een krampende pijn die steeds terug kwam. Ik bleef de volgende ochtend rechts veel pijn houden beetje in de zij. Bij de VK zei ze dat ik urine moest inleveren voor blaasontsteking. En als het niet over ging ik naar de huisarts moest gaan om blinde darm even te checken. Uiteindelijk was het bij mij bandenpijn en het uitrekken van de baarmoeder. sterkte!
ik ben er ook vorige week ook achter gekomen dat ik blaasonsteking heb, het is dat de vk me erop wees, want ik heb in het verleden wel een vaker een blaasontsteking gehad, maar tijdens de zwangerschap voelt dat dus blijkbaar heel anders, ik had ook wel eens smorgens bij mijn eerste plas wat licht roze bloed, en dat ik dus ook voor gelegd bij de vk, en dat kwam dus door mijn blaasontsteking want nu heb ik het helemaal niet meer, het voel heel apart, ik had ook een zeurende pijn bij mijn baarmoeder, net menstruatie pijn, en geen pijn bij het plassen wat ik dus gewend was, maar een harde buik heb ik niet gehad hoor.
ik heb gisteren de vk gesproken en ik moet ook even me urine controleren als dat het niet is dan kunnen het me bekken zijn wat ik niet hoop