lieve allemaal Ik moet toch even mn verhaal kwijt. Ik heb hier wel eerder mee gelzelen en geschreven maar na 3 miskramen ben ik een tijdje weg geweest. Nu, na eindelijk de rust te hebben gevonden dat we hoogstwaarschijnlijk met zn tweetjes zouden blijven ben ik 'spontaan' zwanger! Niks geen IUI zoals eerder....gewoon...zwanger...Ik kan het nauwelijks geloven. Nu de spannende tijd. De vorige keren ging het tussen de 7-9 weken mis. Ik vind het dus zo moeilijk om ontspannen te zijn, om gewoon te genieten en niet te piekeren. Sinds gister heb ik vrij veel steken in mn onderbuik. Ik weet dat het er bij kan horen maar het maakt me zo bang. Ik weet ook dat ik niks zelf in de hand heb en dus beter maar gewoon kan genieten en het over me heen kan laten komen maar hoe kom ik in vredesnaam van die angst en onzekerheid af? Gelukkig krijg ik weer met ong 7 weken een echo...nog 2 weken te gaan. Groetjes, Monique
Gefeliciteerd! Het is je van harte gegund! Het lijkt me ook moeilijk om nu te kunnen ontspannen, maar volgens mij doe je het prima Succes! Wij genieten allemaal mee met jullie wondertje.... x-je
gefeliciteerd Zeker zalje je ongerut maken maar zolang er geen reden toe is zou ik toch zoveel als het gaat heerlijkgenieten van je zwangerschap.. Maar dat zzal toch wel gaan lukken he?
Hoi Niek... Van harte gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het allemaal heel erg spannend is. Ik heb een MA gehad in mei en omdat ik in week 5 ook erg veel last van een soort van ongi gevoel in mijn buik had kon ik er ook nog niet echt van genieten maar nu heb ik daar gelukkig zo goed als geen last meer van... heel af en toe maar dan zakt het gelijk weer af! Nu heb ik helaas wel erg veel last van mijn darmen, heb zo'n dikke buik dat het lijkt alsof ik veel verder ben en probeer vanalles maar het wil nog niet echt los komen allemaal mja het is voor een goed doel... Ik besef nu nog niet echt dat ik zwanger ben, komt denk ik pas na de eerste echo maar probeer er toch van te genieten! Liefs Nelleke
Van harte en lekker genieten. Ook al begrijp ik goed dat het spannend is. KOmt helemaal goed, dat moet gewoon.
Super bedankt voor jullie felicitaties en begrip. Vandaag ging het ietsjes beter en ik heb het op mn werk verteld. Ik wilde nog wachten maar ik heb werk waarbij dat eigenlijk niet kan omdat ik nu bepaalde dingen niet meer mag doen. Het voelde stiekem wel een beetje goed om er nu over te praten. Ik ben gewoon zwanger! En natuurlijk gaat het dit keer helemaal goed komt, dat moet gewoon Jullie ook allemaal lekker genieten en sterkte bij onzekerere gevoelens. Tis kerst, wij hebben ons wondertje! Liefs
jeetje wat fijn om dit te lezen. zelf ben ik 4 weken en voor het eerst zwanger. een vmk gehad vorige maand. herken de angsten ! mijn buik doet ook gek, krampjes hier, borreltjes daar. ben best bang, maar tegelijkertijd voel ik me zoveel beter als vorige keer dat ik zwanger was. ben moe en een gekke buik... maar ik ben wel een beetje bang hoor. laat die 12 weken maar komen, daarna hoop ik wat geruster te zijn.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!