ik ben 7 weken geleden bevallen van mijn allerliefste Sophie, en wil binnenkort een afspraak maken met de huisarts, over wat ik nu moet gaan slikken voor mijn cyclus. Alleen het gaat een beetje tegen mijn gevoel in om nu weer de pil te gaan slikken omdat ik PCO heb, en de pil slikken voelt een beetje als het tegenhouden van een zwangerschap, terwijl ik daar vorige keer zo hard voor heb moeten knokken. En ik weet ook niet zo goed hoe lang ik nu moet wachten voor we weer opnieuw gaan beginnen... voor hetzelfde geld gaat het zwanger worden weer lang duren, moeten we dus een jaar wachten, of het gewoon 'laten gebeuren?' Heeft iemand hier ervaring mee?
ik denk dat dat heel persoonlijk is.... ik ben heel erg lang bezig geweest.. maar achteraf waren dat vooral onderzoeken enzo.... toen ik eenmaal clomid kreeg was ik binnen 5 maanden zwanger.. ik denk.. athans ik hoop dat dat met een volgende mischien weer zo zal zijn... dus ik denk niet dat ik meteen weer stop met de pil... eeeehhhh als ik uberhaupt de pil ga slikken denk ik gr Jose