Mag ik ff zeuren...ben het zo beu!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mowtom, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Mensen...ik word het zo beu he al dat wachten :evil: :x . Ik hoopte zo dat t vanzelf op gang zou gaan komen maar nee nog steeds niks. Ik ben het wachten zo beu! :( Ik wil gewoon zelf bevallen en niet in t ziekenhuis...en nu moet ik er morgen heen en dan zul je zien dat ze me houden...Nou ja at is wat ik mezelf wijsmaak allemaal. Morgen naar de gyn namelijk om te kijken of de placenta enzo nog goed werkt...zo niet dan zullen ze me aan de gang helpen...en ik wil zo graag thuis bevallen. Ik voel gewoon ook nog helemaal niks...nou ja een beetje onrustig in mijn buik dat is alles. Dinsdag was ik gestript maar heeft helemaal niks geholpen. Het lukte ook nog niet helemaal goed omdat de kleine nog niet goed was ingedaald zodat ze er niet goed bij kon....

    Sorrie voor het gezeur en t lange berichtje... :oops: :rolleyes: maar mensen sla het gerust over....ik ben het in ieder geval ff kwijt...al vind ik het wel fijn als mensen het lezen en me een hart onder de riem kunnen steken... :oops: :)

    Liefs een zeurende en erg ongeduldige Mowtom
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zeur er maar lekker op los hoor!
    Daar is het forum toch ook voor, en begrijpelijk hoor dat je het zat bent. Maar hopelijk heb je snel je kleine in je armen en ben je alles vergeten en kan jeheerlijk gaan genieten!
    Succes nog eventjes
     
  3. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Ik kan het me heeeel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb met de eerste "maar" 5 dagen overtijd gelopen en was het zooooooo kotsbeu, laatstaan jij!
    Heel veel succes morgen en ik hoop echt dat het zelf gaat komen.
    groetjes
     
  4. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    meis, ik ben het ook al een paar weken beu, en loop dan (nog) niet eens overtijd. In zoverre je er wat aan hebt; ik voel met je mee!
    een voordeel; nu kan het echt niet lang meer duren voordat je kindje er is. Hopelijk begint het heel snel uit zichzelf!
    Veel sterkte!
     
  5. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    je mag lekker zeuren hoor.
    ik weet wat het is als de kleine er niet uit wil.
    heb het bij mijn eerste ook gehad 41 weken en 5 dagen.
    en dan mag het echt wel komen hoor.
    moet er wel bij zeggen dat ik 2x gestript ben maar wat niet heeft geholpen.
    ben toen zaterdags ingeleid en ja helaas in het ziekenhuis.

    ik wens je alle sterkte en dat je straks een lekkere zoon of dochter vast houden

    groetjes sandra
     
  6. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    "Zeur" jij maar lekker hoor. Ik snap dat je er vreselijk van baalt. Ik hoop dat je vanavond toch nog weeen krijgt en lekker thuis kan bevallen. Zo niet, meis wees dan maar gewoon blij dat je je kindje snel zal zien.

    ((knuff)) Nynke
     
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.808
    32.714
    113
    Vooral lekker blijven zeuren hoor, ik begin er ook al aardig flauw van te worden en ben nog niet eens overtijd! Ik wil je iig veel sterkte wensen en hoop dat je snel de kleine in je armen mag houden.
     
  8. sonya one love

    sonya one love Niet meer actief

    heel veel sterkt meid..hopelijk mag je snel je kindje in je armen sluiten!
     
  9. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ga voor je duimen dat deze kleine je toch nog gaat verassen en vanzelf komt.

    Hou lekker in de gaten of je de kleine goed blijft voelen en vertel het hoe leuk het 'hier' is :D

    Sterkte meis.

    Liefs,
    Danielle
     
  10. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik ben vandaag voor een ctg naar t ziekenhuis geweest en een echo gehad. Alles was gewoon goed. Zondag nog eventueel een ctg en dan eventueel dinsdag (42 weken) word ik ingeleid...Dus het einde is nu definitief in zicht. Wel fijn dat de kleine nog wat kans heeft om thuis geboren te worden!
    Bedankt allemaal voor het luisterende oor!
     
  11. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    heel veel succes en sterkte! Ik hoop voor je dat het alsnog spontaan gaat beginnen!
     
  12. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meid, ik duim nog steeds dat je kleine zich spontaan aandient.

    Succes met de laatste loodjes.
     
  13. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik kan me heel goed voorstellen hoor... mijn dochter is ook geboren met 41 weken en 1 dag... pfff kan er nog moe van worden als ik eraan terugdenk hehe.. nu ben ik 36 weken en ja het aftellen is begonnen maar toch ben ik weer een beetje huiverig voor het overtijd raken.. nou nog ff volhouden en dan ben je deze ''rot'' tijd zo vergeten
     
  14. Niet meer actief

    Zeurkous! Hahaha. Nee hoor ik blijf gewoon naar je luisteren. Als je ook maar mijn gezeur en geklaag aan wil horen. Ik begin het ook een beetje beu te worden van dat langen wachten op die kleine van jou. En op die van mezelf ook eigenlijk, maar ik moet nog officieel 2 weken. Nou ik hoop dat dit weekend nog het een en ander op gang komt en dat je dinsdag niet ingeleid hoeft te worden. Ik duim voor je! Dikke kus van je vriendinnetje
     

Deel Deze Pagina