Wandelaars, wat doen jullie als....

Discussie in 'De lounge' gestart door yaro, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaro

yaro Niet meer actief

Wat doen jullie als je onderweg moet plassen en er geen wc/restaurant oid in de buurt is???

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Niet met wandelen maar wel met paardrijden in de bossen/duinen gehad. Ging gewoon in de bosjes:D

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    In de bosjes :p

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

in de bosjes, heb zelfs altijd voor de zekerheid zakdoekjes bij me. Niet goed misschien, maar wat moet je dan?

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Zolang andere mensen niet ongevraagd naar je blote billen moeten staan kijken zou ik niet weten wat daar niet goed aan is :D, de bosjes worden er niet slechter van ;)

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik plas al jaren ongegeneerd in het wild waar nodig.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik bedoelde de zakdoekjes.....;) niet heel millieuvriendelijk natuurlijk. Moet ik wel zeggen dat het misschien eens 1x in de 4 jaar voor komt of zo.

8. yaro

yaro Niet meer actief

Toch wel ja? Het is hier nog niet voorgekomen maar in de zomervakantie gaan we hele dagen wandelen. Ik vroeg mij serieus af hoe ik dat zou moeten doen.

9. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    In de bosjes, wil niet met een natte broek lopen 😜

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, nou ja, heb jij een beter idee dan? Je kunt kwalijk met een wc pot onder je arm op pad.....:D Ik weet ook wel dat wildplassen niet mag, maar sorry, als ik moet, moet ik ook echt. En die boete, tja...daar heb ik de opluchting die ik voel als ik geweest ben dus wel voor over :)

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    In de bosjes inderdaad! Maar ik hou het zo lang mogelijk op, ben geen goede wildplasser, grote kans dat ik dan m'n hele broek onder pis :D

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Verschillende oplossingen. Ik heb al jaren niet gelopen, maar daarvoor liep ik regelmatig 100 km in de week. Vooral snachts, met de laatste trein naar het ene station om te lopen naar een ander station en daar de eerste trein te pakken. Dan is wild plassen wel erg makkelijk.

De looptochten die ik overdag deed liep ik via kroegen, en wist ik wel waar ik makkelijk kon gaan.

Ik heb de vader van mijn kinderen ontmoet doordat ik naar de wc moest. Ik liep vaak met een vriend en die zei telkens dat hij iemand kende op de route. En ik had nooit zin om te stoppen. Toen kwam er een tocht waarbij ik toch wel erg nodig moest en hebben we bij hem aangebeld. Liefde op het eerste gezicht. Van lopen is die dag niks meer gekomen :p

13. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Ik denk dat ik dat zou inhouden en snel iets zoeken.. er MOET wel iets in de buurt zijn kan niet

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar als je nu echt afgelegen zit? Midden in het bos of zo? Of, je moet van de een op de andere minuut zó nodig (dat laatste gebeurd mij nogal eens :)) en er is niks in de buurt?

Ik heb wel eens bij wildvreemden aangebeld wanneer ik hoognodig moest en er geen cafe of zo in de buurt was, haha, mocht altijd :) Maar ja, dan moet er wel een huis staan natuurlijk.

15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Buiten de bebouwde kom is het meestal niet strafbaar. En binnen de bebouwde kom is er vaak wel een winkel, cafe, restaurant, bibliotheek oid waar je kan gaan in de buurt.
    En evt een plastic zakje voor je afval mee zodat je het zakdoekje niet hoeft achter te laten in de natuur.

16. yaro

yaro Niet meer actief

Wij gaan wandelen in natuurreservaten. Grote kans dat we soms uren geen wc tegen komen. Vandaar.

17. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Maar daar is het toch makkelijker om een stil plekje te vinden om wild te plassen. De dieren houden het ook niet op. Er zal vast ook makkelijk afbreekbaar toiletpapier te vinden zijn. Van dat goedkope half kartonnen spul ofzo.

18. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    In de bosjes als er niemand aankomt. Ik vind het een heimelijk genoegen :D.

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik kan echt niet in de bosjes, kan gaan zitten wat ik wil maar hoe vol die blaas ook zit, er komt dan niks uit. Dus zit er voor mij niets anders op dan de wandeling afbreken, terug naar het begin bijvoorbeeld.
    Maar omdat ik weet dat ik dit probleem heb zal ik nooit ergens gaan wandelen waar ik uren geen wc tegenkom.

20. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wij wandelen ook wel eens uren in de natuur
    Dan ga ik gewoon in de bosjes hoor. Heb daar niet zo veel moeite mee eigenlijk

Deel Deze Pagina