Morgen laat ik permanente make-up op mijn wenkbrauwen aanbrengen. Ben het gedoe met poeders, potloden en verf zat. Vind het erg spannend. Wie heeft dit ook gedaan en durft een foto te showen? Hoe zag het er na de eerste behandeling uit. Loop je voor paal als de korstjes er nog op zitten? Mocht het eerste resultaat nog erg licht zijn, wanneer mag ik dan weer poeder aanbrengen? Wil niet te lang een blote billen gezicht hebben
Ik mocht een week geen foundation en mascara gebruiken. De korstjes zag je niet echt vond ik zelf. Voor en na de eerste behandeling:
En dit is nu, nog een nabehandeling gedaan ongeveer 6 week na de eerste behandeling. Ik heb het nu een jaar.
Mj89, zou jij eens een scherpe close-up van je wenkbrauw willen nemen? Ben het ook aan het overwegen en ben benieuwd hoe het er na een jaar uitziet van dichtbij.
Erg mooi! Dit is t bij mij geworden. Ben er erg blij mee. Nu nog afwachten hoe het wordt als de korstjes er af zijn. Ik gebruik getinte dagcrem. Dat mag toch gewoon zolang t niet op de wenkbrauwen kont? T lastigste vind ik dat t 48 uur niet nat mag worden, ivm douchen. Waarom geen mascara trouwens? Of was dat bij eyeliner?