Misschien wel leuk om te doen en dan een foto van te maken voor in een boekje met de echo's enzo of wat anders, als je dat niet van plan bent zeg ik geldverspilling hihihi je bent hartstikke zwanger!
Hey MamaAnnelies! Wat leuk dat je ook zwanger bent we schelen 1 dagje..supper zeg! nu hopen dat we allebei over 8 maandjes een mooie baby in onze armen hebben. @ derest ja ik heb besloten om te stoppen met testen, want als ik nu een cb doe en er staat 1-2 weken weet ik zeker dat ik volgende week weer een test ga doen om te kijken of er 3-4 staat hahaha dus beter nu stoppen..heb over 2 weekjes mijn 1e vroege echo spannendd
Ik vind het wel grappig om te lezen hoeveel testen sommige dames er tegen aan gooien. Toen ik zwanger bleek te zijn heb ik 2 testjes gedaan, ik wist totaal niet hoever ik was etc. Uiteindelijk bleek ik toe al 8 weken te zijn hihi, kon gelijk voor een echo enzo.
Damess, misschien toch een cb? Lees net in een andere topic over iemand die dacht dat ze zwanger was omdat haar testjes donkerder werden(kv) en uiteindelijk heeft ze bloedgeprikt en blijkt ze niet zwanger maar haar "ei-sprong-hormoon" was heel hoog en daar reageerde de testjes op . Maar ik heb trouwens ook met action en MvM getest dus zal vast wel goed zitten..toch?
Streepjes door het LH hormoon zijn altijd vrij licht. En de jouwe zijn heel duidelijk dussssuhhh ik zeg... niet doen! Jij bent gewoon lekker zwanger!
Ik zeg gewoon n cb digital voor de leuk! Mvm is vroeg zeg, ik heb me n week geleden al aangebeld maar ben nog niet eens gebeld. Graag of niet hoor...
Ik heb me vrijdag aangemeld en vanochtend gebeld omdat ze sowieso hier in de buurt moest zijn dus dan pakken ze meerdere mensen op 1 dag, dus misschien wachten ze even af of er meer aanmeldingen komen bij jou in de buurt.
Ik zou zeggen als je die CB in huis hebt.. zou ik het volgende week doen. Maar heb je hem niet in huis hebt zou ik het zo laten. Testen zien er prachtig uit joh! Lekker genieten! En gefeliciteerd!!
Dank jullie wel voor jullie support had ik echt ff nodig hahaha.. bij deze vandaag waren de laatste testen die ik heb gedaan en ben dus officieel afgekickt