Nog een coole meisjes naam!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Patriciadejager, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Isis heel mooi en Brynn trouwens ook!

2. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Wij zijn ook over namen bezig. Graag zou ik jullie mening willen weten over de volgende naam: Robijn. Ja ik weet het, wasmiddel! Maar ondanks dat vind ik het echt een stoere naam voor een meisje.

Het is ook een hele mooie rode steen. Tja, aan vriendinnen kan ik het moeilijk vragen dus hoop echt dat jullie je mening geven!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik vind het een geweldige naar. Maar ik vind Robin ook heel leuk. Krijg het er alleen niet door bij mijn vriend, helaas...

4. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Robin hebben wij het ook vaak over maar het is wel lastig omdat mensen dan vaak denken dat het een jongen is als ze alleen de naam zien.

Wat staat op jullie lijst?

Dus als een kind Robijn heet zal het denk je niet gepest worden? Ben zo bang dat iedereen dat dan straks tegen ons zegt.

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Mijn dochter heet in het engels robijn-> Ruby (je spreekt het uit zoals je het schrijft) en haar tweede naam is ook een edelsteen Jade!
    Mijn tweede dochter heet Megan wat Parel betekend, haar tweede naam is Reese dat betekend weer enthousiast!

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    bij ons in de plaats heet een turkse patat zaak zo, isis. Dus nee, ik denk dan aan een pataje met! ;)

Deel Deze Pagina