Hoi Dames, Ik heb in december een MA gehad. Deze is uit zichzelf wel losgekomen en ben het vruchtje (en de rest) op 6 dec verloren. Daarna controle gehad en alles was schoon. Toen ovutesten gebruikt, maar geen ei gevonden. Na 34 dagen weer ongesteld geworden. Hierna weer ovutesten gebruikt. Voor mijn MA had ik altijd een cyclus van 28 dagen en een eisprong op dag 14. Nu bleek uit mijn ovutesten dat ik mijn ei op zijn vroegt eind dag 15 begin dat 16 heb gehad. (zondag 23 of maandag 24 jan. want had zaterdag en zondag een positieve test en maandag een iets lichter streepje) Dus dacht eigenlijk dat ik mijn NOD 2 dagen op zou moeten schuiven.. Afgelopen 2 of 3 dagen heb ik krampen en pennensteekjes gehad in mijn baarmoeder (of iig op de plek waar die ongeveer zit) en vlagen met hoofdpijn precies zoals ik met vorige zwangerschap ook had.. Dus kreeg alweer wat hoop. mááárrrr nu kreeg ik vanmorgen al wat bruin en vanmiddag helderrood bloed verlies.. Dus ik neem aan mijn menstruatie. Deze is dus alleen iig 2 en mss zelfs 4 dagen te vroeg... Ik vind het zó ontzettend frustrerend dat mijn lichaam mij blijkbaar zo voor de gek kan houden op alle fronten. Nu is dus mijn vraag: Hoe kan dit? En nog belangrijker; Hoe lang gaat dit duren? Ik heb nu namelijk ook helemaal geen buikkrampen die ik normaal wel heb en ken dus echt mijn hele lichaam en cyclus niet meer, terwijl ik altijd alles zo duidelijk kon plaatsen.. Ik hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven. Iig alvast heel erg bedankt voor het lezen!
Hallo Marr. Het is helaas niet te zeggen hoe lang het duurt. Na het hebben van een miskraam zie we vaak dat de hormoonhuishouding even verstoord is. En waarom je lichaam je zo voor de gek houdt, is helaas ook niet te zeggen. Groetjes Ineke.