oorbellen baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by shirley1987, Nov 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    sinds vandaag heeft ons meisje oorbellen. Nu hoorde ik dat er speciale baby oorbellen te krijgen zijn. Maar weet ook iemand waar ik deze kan krijgen?

Het is btw niet mijn bedoeling om hier weer een heel groot discussie topic van te maken wat meestal gebeurd wanneer mensen baby en oorbellen in 1 zin zien haha.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Leuk!
    Is hier de normaalste zaak vd wereld; baby + oorbellen, dus zal je geen discussie bezorgen.

Lucardi heeft veel baby sieraden, misschien dat je daar eens kan kijken en anders online ff zoeken

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb bij mijn meisje van bijna 11 maanden ook speciale baby-oorbellen in,je kan ze ook bij de kijkshop krijgen,die hoor je erin klikken,als je hem dicht maakt,dat is met een kliksysteem met open en dicht doen,die krijg je niet snel los,zijn echt ideaal.

ik geloof dat Lucardie ze idd ook heeft.

hier ook trouwens de normaalste zaak van de wereld hoor baby met oorbellen ;)
    is ons cultuur ;)

4. Linana

Linana Niet meer actief

+1 ;)

5. Biancamv2

ik weet niet of je ze goed kunt zien? dit zijn de baby-oorbellen,ze heeft een ringetje met hartje met steentje erin.

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ziet er leuk uit bianca :D
    Helaas krijg ik dat hier niet voor elkaar, man vind het niks en geen juwelier hier schiet gaatjes onder de 6 jaar.

7. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

Oct 24, 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Lucardi doet dat vanaf 3 maanden.. Weet niet of iedere Lucardi dat doet, maar hier in Den Haag wel. Groetjes

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh oke, maar ja dan moet ik ook eerst mijn man zover krijgen ;)

9. Biancamv2

haha Caruli,dan ga je gewoon mijn facebook op,naar de foto's van Daantje;) zeg je gewoon kijk is hoe schattig die oorbelletjes;)

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zijn jullie niet bang dat ze erin bliijven hangen en zo hun oor zeer doen? Of gebeurt dat niet?

Geen verwijtvraag hoor: mijn dochter wil heel graag oorbellen en ben daar bang voor.

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

mijn dochtertje heeft sinds ze 2 maanden is oorbelletjes. ze draagt nu knopjes en dat blijft ook nog wel een tijdje zo. hangertjes vind ik bij kleine kindjes niet zo mooi staan. wij hebben bij een juwelier speciale babyoorbelletjes gekocht. goud met een robijntje erin:D

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Mijn dochter heeft oorbelletjes met stekertjes die je aan de achterkant naar binnen scharnieren, je klapt ze zeg maar naar binnen.
    Heel handig want je hebt dan geen losse dopjes en als je blijft hangen dan komen ze er gewoon uit, zonder uitscheuren.

Heb ze in spanje gekocht, waar overigens alle baby meisjes oorbelletjes hebben, misschien kan je wat vinden on-line.

13. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen discussie maar wel grappig: Ik heb het tegenovergestelde, schoonmoeder kwam apetrots met echte gouden baby oorbelletjes als kraamkado. Het brak mijn hart maar ik wil dus echt niet dat mijn babietje oorbellen draagt. Dat is dan weer mijn cultuur hihi. Dus ik heb hier een doosje ongebruikte gouden oorbelletjes (knopjes) met een echt diamantje speciaal voor een verse baby.

Ik bewaar ze wel want ik vind het superlief van dr en als ze ze later niet past laat ik ze wel groter maken. In de dominicaanse republiek worden die trouwens hoppa zo na de geboorte, nog in het ziekenhuis erin gejast :)

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier oorbelletjes met een dopje die je erop draait dus geen stekertje aan de achterkant.

15. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere

nee!!! echt waar? wat afschuwelijk!
    krijg hier kippenvel van! :(

16. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al mijn nichtjes en neefjes hebben dat idd zo gehad. De jongste aanwinst (5 maanden geleden geboren) exact zo. Onvoorstelbaar he?!

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hier worden ze ook niet onder de 6 jaar geschoten, ook niet bij Lucardi. Ik wil het ook nog niet voor mijn dochter hoor.

18. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    arme kindjes... moet er niet aan denken!
    mijn dochter krijgt pas oorbellen als ze er zelf om vraagt!

19. medousa

medousa Actief lid

Jul 20, 2008
    359
    0
    0
    Ik wist niet dat er speciale baby oorbellen bestonden! Ik heb vorige week oorbellen laten schieten bij mijn 7 maanden oude dochter.......staat zo schattig! Over 8 weken ga ik op zoek naar baby oorbellen;)

In Egypte krijgen de meisjes ook bij de geboorte gelijk oorbellen en wanneer er geen geld is voor oorbellen, dan doen ze er touwtjes doorheen ;)

20. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    [/B]

In Spanje ook hoor.

Share This Page