nog een echo bij 32 week..? is dat normaal ?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Magdalena6, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iemandsland

Aug 27, 2008
    41
    0
    0
    wat leuk! Ik heb na mijn 20 weken echo geen echo meer gehad (en ben heel benieuwd). Ik krijg nog 1 echo... met 36 weken, om te zien hoe het ligt.

2. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

Jun 8, 2008
    125
    0
    0
    Ik heb afgelopen vrijdag nog een echo gehad. De verloskundige dach dat de baby wat te groot was. Het is idd zo dus nu word ik door gestuurd naar de gynaecoloog. Vrijdag moet ik er zijn dus ben benieuwd.

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    oei spannend , :confused: heb je al enig idee wat ze gaan doen of juist niet ?

4. Niet meer actief

ik krijg ook alleen nog een echo met 36 weken.. maar ik zou rond deze tijd wel een echo krijgen mocht blijken dat ik nog steeds zo ver voor lag op groei.. ben benieuwd moet maandag weer naar de verloskundige

5. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

Jun 8, 2008
    125
    0
    0
    Ze gaan kijken waarom de baby wat groter is. Ze gaan dan ook kijken of het dan met 38 weken gehaald kan worden of dat ze me door laten lopen tot 40 weken. De baby zelf is al infgedaald maar ja dat zeg niks natuurlijk. Het worden geen 42 weken heeft de verloskundige gezegt. Vorige week met de echo was ik 35+6 maar met de metingen kon je zien dat de baby al op 38 a 39 weken zat dus ja is het best spannend wat ze gaan zeggen morgen.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat vocht in de niertje trekt meestal weg ja. En als het niet wegtrekt dan krijgt je kindje antibiotica na de geboorte. Vervelend maar niet heel ernstig gelukkig!

7. froukje86

froukje86 Actief lid

Jun 30, 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    oke gelukkig.
    bedankt voor je antwoord.wacht verder wel gewoon af hoe en wat.
    zal vast allemaal wel goed komen.

8. Niet meer actief

Jawel komt vast allemaal goed :)

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb de liggingsecho vorige week gehad omdat ze niet goed kon voelen hoe de kleine lag.
    Ze vertelde dat ze toen al niet meer kon draaien...ze kan alleen nog draaien om d'r eigen as...
    Het is dus verschillend bij iedere vrouw.

De kleine kan zelfs pas indalen tijdens de bevalling..

Ik denkd at het dus een liggingsecho is.
    Enjoy!

10. Niet meer actief

Nee ik denk geen liggingsecho, maar nog een groeiecho haha maar TS laat het even weten zodra je het weet :D

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    hahaha, verwarrend !
    het kan natuurlijk ook allebei zijn he ?!
    dat ze gewoon ff kijken hoe het ligt en hoe groot ze nu is.. ja moet nog ff een weekje wachten ..

12. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    nou heb vanmiddag de echo.. ben benieuwd.. zal haar wel ff vragen waarom nog een echo met ruim 32 week..? laat het jullie weten..
    gr. magdalena

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb ook een echo gehad met 31 weken voor de groei van de baby.

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ben net terug van de 32 weken echo.. ! gelukkig, is heel normaal om nog een echo rond deze weken te hebben , het verschilt alleen per verloskundige praktijk en gemeente.. maar het is gewoon een groei/liggings echo..het leek wel een beetje op de 20 weken echo. heb er een kleine half uur gelegen.. gelukkig , alles zag er goed uit !
    alleen bij de afmeting van het hoofdje en haar buikje zijn van 34 week... dus ze krijgt een dikke kop.. hahaha.. lekker een dikkertje , niet zo iel beebje..! ben weer helemaal gerust gesteld !
    heb mijn kleine meid weer gezien.. !

Share This Page