Nog een efteling-vraag!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Wij gaan zondag naar de efteling. Nu wil ik de buggy meenemen, zodat Kyra in ieder geval, mocht het nodig zijn, een dutje kan doen in de buggy! Maar nu de vraag. Neem je de buggy mee in de rij, of laat je die buiten staan bij een attractie?? Is er ergens een plek voor buggy's ofzo! Ben zo vaak in de efteling geweest, maar nog nooit met kind, dus heb er nooit op gelet, hoe mensen dat met buggy's doen!!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    die laaat je gewoon buiten staan bij de attracties

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jahoor, die laat je gewoon buiten staan (tussen de andere buggy's :D).

4. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, hahaha, dat wilde ik dus weten, of er idd een plek is waar de buggy's staan!! Nou ok, dat is mooi dan!! weet ik dat ook weer!!

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij zijn er vorige week donderdag nog geweest. Soms heb je een speciale buggyparkeerplaats, maar meestal staan ze gewoon bij elkaar voor een attractie. Je komt ook op de raarste plekken verlaten buggy's tegen :)

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Als je een goede (dure) buggy en/of kinderwagen meeneemt, zal ik wel een slot meenemen.
    Dingen worden (helaas) zo gejat! Heb het vaak gehoord.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat zou ik sowieso doen of het nou een dure buggy is of niet. Het is erg vervelend als je buggy ineens meegenomen is en je de rest van de dag zonder zit.

8. tulip

tulip Niet meer actief

die mag je idd niet mee in de rij nemen, bij elke attractie is er plaats om te stallen. Hier altijd een slot bij.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vandaag weer geweest :) en je kunt de buggy bij de uitgang/ingang zetten en naderhand ophalen. er is wel is een buggy van me gestolen, een zapp inc luiertas met net gekochte speeltjes van de kids en sindsdien neem ik een goedkope mee of huur een wagentje en gaat me tas altijd mee.

Deel Deze Pagina