Goeieavond dames, Ik heb in september een kuur Primolut gehad en had hier de 16e een onttrekkingsbloeding van. Omdat ik dus ook geen idee heb wat mijn cyclus is hierdoor ben ik 24 september begonnen met ovulatietesten. 1 oktober had ik een positieve test en hebben we ook braaf geklust. 8 Oktober had ik wat bruinverlies eenmalig en daarna ook niets meer. Wel meer afscheiding dan anders (doorzichtig, wit en dun). Het gekste is dat ik nu 13 en 14 oktober weer positieve testen in handen heb. Gisteren was ie weer lichter, maar het blijven vanaf 8 oktober duidelijk aanwezige strepen, net zo breed en de kleur klopt. Nu heb ik vanmorgen een zw.test gedaan en die was witter dan wit. Het was een dipstick van zw. en kids. Wat denken jullie? Ik denk dat ik mijn ei gewoon afgelopen bij die 2 donkere strepen heb gehad en dat het dus gewoon afwachten is geblazen. Maar dat bruinverlies is zo raar, nog nooit gehad. Ik heb ook al een hele week steken aan een kant en ben zo af en toe compleet misselijk, al kan dat uiteindelijk ook van een aankomend springend ei zijn. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ervaringen zijn meer dan welkom. Groetjes!
Een posititeve ovulatietest wil niet zeggen dat je eitje ook springt De test geeft aan dat het ei "kan" gaan springen maar geeft natuurlijk geen garantie dat ie dit ook doet het kan dus goed zijn dat je ei op 13 en 14 oktober weer groot genoeg was en toen ook pas is gesprongen Als je er zeker van wil zijn dat je ei gesprongen is zou je het beste de volgende cyclus kunnen beginnen met temperaturen na je eisprong stijgt je temp altijd tot aan het moment dat je ongi wordt, of hij blijft hoog bij een zwangerschap
Hey, als je 1 oktober je eisprong gehad hebt, dan kan dat bruin verlies van 8 oktober wijzen op verlies bij een innesteling. Het zou dus kunnen dat je bij een zwangerschapstest binnen een paar dagen, een positieve test in handen hebt... Dat verklaart dan ook de steekjes en de misselijkheid. Maar, je best niet op vastpinnen - zijn wat veel als'en en... Afwachten is jammer genoeg vaak de beste remedie (en onszelf niet te gek maken). Temperaturen kan ik je ook aanraden - doorgaans kan je daar alles heel duidelijk uithalen. Ik hoop voor je dat je heel snel een positieve test in handen hebt! Liefs
Waarvoor heb je vorige keer primolut geslikt ? Zijn jouw cyclussen lang en onregelmatig ? Het kan best dat als je pcos heb je meerdere keren een cyclus een posi ovu test krijgt. Alleen springt hij dan niet. Hoop dat ik de plank misla.
Ik heb hetzelfde meegemaakt deze cyclus. Maar bij mij was er sprake van een nog niet gesprongen ei. Inmiddels heeft ie dat wel gedaan en is mijn temperatuur ook gestegen. Daarom weet ik dat het ei nu wel gesprongen is. Of misschien idd een innesteling? Probeer anders over een paar dagen nog eens te testen. Succes!
@ FBdB; Ik hoop zo dat je gelijk hebt. Heb ook veel pijn helemaal onderin mijn rug, maar ja; het is wat je zegt er zijn zoveel alsen en helaas komen veel kwaaltjes overeen met menstruatieverschijnselen. Zo gemeen is dat Ik wacht ook nog even af en dan test ik weer, je weet maar nooit. Blijven hopen... @ Ikdus; Ik heb in mei een miskraam gehad, waarbij ik met 7 weken een echo kreeg en bleek dat het vruchtje niet ouder was dan 4 weken. Na onze vakantie van 3 weken moest ik terugkomen en zou hij (de gyn) verder kijken, of het nog goed zat of niet. Helaas is het in onze laatste week fout gegaan. Dus uiteindelijk is het vruchtje dus met 4 weken gestopt met groeien en heeft het nog wel in totaal 6 weken in mijn lichaam gezeten. Dat is dus helemaal fout gegaan in mijn binnenwerk. Hierna wilde mijn lichaam wel op gang komen, maar het lukte niet, vandaar dat ik in september die kuur heb gekregen. En nu is het wachten hoe het verder gaat. De gyn verwacht dat het nu goed moet zijn het zag er goed uit van binnen, maar het is nu gewoon afwachten wat mijn cyclus doet. Bij onze zoon was ik gelijk na het stoppen van de pil zwanger en bij de miskraam ook, dus gelukkig functioneert het wel. Ik moet ook gelijk bij controle bij de gyn als ik zwanger ben omdat het bij de bevalling van mijn eerste ook goed fout liep, ik had HELLP syndroom en dat liep fout. Dus een volgende keer houden ze me extra in de gaten, ook al hoef ik natuurlijk niet weer ziek te worden. Heel erg bedankt voor jullie reacties!!