vreemde 'menstruatie' en zwangerschapsklachten..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilfay, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilfay

lilfay Lid

29 nov 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Kunnen jullie mij helpen?? Ik zit met het volgende.. Normaal heb ik een lange, heftige menstruatie. 1 a 2dag(en) oudbloed verlies, 4 dagen heftig roodverlies (na 3 kwartier is het al tijd voor een nieuwe tampon) en dan nog een dag of 3 oud bloedverlies. Ik verlies zoveel bloed (en megastolsels) dat ik ijzerpillen slik, en ben altijd verkouden tijdens mijn menstruatie.

Nu kwam mijn menstruatie er weer aan (helaas!), maar het was anders dan normaal.. 3 dagen oudbloedverlies.. en 1,5/2 dagen roodbloedverlies, alleen dit was minimaal. Misschien 2 volle tampons gehad, geen stolsels. (excuse voor de details!) Maar kon het meeste eigenlijk af met een maandverbandje.. Soms stopte het ook een paar uur (lege tampon) en daarna kwam het weer een beetje door. Na dit had ik weer 3 dagen oud bloedverlies.

Dacht gewoon dat het een andere menstruatie zou zijn.. maar nu heb ik misselijkheidsvlagen na eten en drinken en bij opstaan, mijn borsten jeuken en zijn wat gespannen. En heb af en toe een druk op mijn buik, soort menstruatiepijn.. het idee dat ik naar het toilet moet. En af en toe een druk/prikkel aan de zij/onderkant van de buik (richting de eierstokken lijkt t wel)

Herkend iemand dit en was zwanger? Wij zijn al bijna een jaar bezig, en al die keren was mijn menstruaties echt heftig en mijn cyclus is altijd 28/30..

Nu snap ik dat een test zekerheid geeft, die heb ik nu weer besteld maar dit kan dus nog wel 4 dagen duren voor ik ze binnen heb.
    Ik zit er toch wel mee. Wil ook geen beren op de weg zien, want elke keer die teleurstelling is vreselijk.. Maar toch wou ik even kijken of iemand dit herkend.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Lilfay

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Inderdaad, alleen een test kan uitsluitsel geven.
    Het kan een menstruatie zijn, het lichaam doet soms raar.
    Maar het kan ook iets van een innesteling zijn.

Ga morgen gewoon snel naar het Kruidvat :)

Deel Deze Pagina