Hoi allemaal, Een poosje terug zag ik op het nieuws dat ze nu rond de 30 weken nog een echo doen op proef om te kijken of het allemaal nog wel goed gaat. Is dat zo vraag ik me af? Krijgen jullie zwangeren nu die extra echo rond de dertig weken? Groetjes, Banjabes
je bedoelt de liggingsecho van 36 week? Die krijg je hier al standaard, doen ze al jaren. Maar dacht idd ok dat die nu standaard was voor iedereen.
mijn vk zegt als je er om vraagt geven wij je een verwijzing voor de extra echo. Ze doen er dus totaal niet moeilijk over.
hier krijgen we die niet hoor. de 20 weken echo was de laatste. alleen als er iets mis is krijg je nog een echo maar normaal gesproken hier niet helaas.
t is niet standaart maar een hoop doen het al wel. ik krijg bij mijn vk een groeiecho met 30 weken en een liggingsecho met 36 weken ik klaag dus niet
Ze zijn bezig om inderdaad een 3de echo vergoed te krijgen vanuit de zorgverzekering. Mijn vk zei van de week dat we rond de 30 weken waarschijnlijk nog wel een echo doen. Dit kwam omdat mijn vriend zie 'dat duurt dan lang, van de 20 wkn echo tot de bevalling'. Dus was een goede opmerking van hem, mogen we mooi een keer extra beebje kijken.