ik heb bij mijn eerste alleen een klein scheurtje gehad en 1 hechting. Maar ben nu erg bang dat ik helemaal in scheur en of een knip moet hebben. Dat is het engste wat ik vind van de bevalling. Wie heeft dit ook?
IK! Bij mijn dochter had ik een klein scheurtje, geen hechting. Bij mijn zoon moest het allemaal snel dus was ik ervan overtuigd dat ze zouden knippen (aan alle kanten) maar ik had maar een ieniminie klein scheurtje (kleiner dan bij mijn dochter). Oh, wat was ik blij dat ze weer niet hoefde te naaien! Ik haat naalden! Ik snap wat je bedoeld! Ik ben zeer blij dat ik het gevoel niet ken..
ik was de eerste keer ingeknipt had 8 hechtingen en ben zonder verdoving gehecht auw auw auw hoop dat de tweede zonder knip komt.
Waarom doen ze dat soms zonder verdoving? Dat is toch marteling? Of valt het wel mee? Geen idee hoe het voelt namelijk en hoop het ook niet mee te maken ook...
ik ben bij de eerste uitgescheurd en gehecht, en na 2 maanden kwam ik erachter door klachten dat er iets niet goed zat! Eenmaal bij de verloskundige bleek dat het allemaal nog open lag( wel genezen hoor) maar ik moest dus 4 maanden na mijn bevalling geopereerd worden aan mn "muts" onder algehele narcose om alles weer open te maken en opnieuw te hechten! En RAAAAD eens.... weer fout gehecht te ver namelijk! En deze keer krijg ik een geplande knip omdat mss het littekenweefsel te stug is en ze niet willen dat ik op vreemde plekken ga uitscheuren. Haaaa ook zon lekker vooruitzicht he?