Ja ik mis ze,ook verschrikkelijk, hebnook gezocht maar nietmgevonden :'( ik vind die gesuikerde en geglazuurde helemaal niet zo lekker
Hier heb ik ze laatst nog zien liggen, maar dan bij de boni. C1000 hebben we hier niet meer, wel jumbo. Zal bij de jumbo eens gaan kijken of ze donuts hebben
Ja idd, ik heb ze laatst nog gekocht voor m'n zusje, zij vindt ze ook superlekker. Ik vind zelf die van de bakker veel lekkerder.
oeee lekker nu krijg ik er ook zin in! vroeger haalde ik ze altijd bij de dirk maar ik ben daar in geen eeuwen meer geweest.
heb het nooit gegeten maar ik mis wel die echte croissants van vroeger waar je het vet bijna zag uitdruipen, die waren lekker!
Jammie! Lang geleden dat ik die gegeten heb! Hier ook bijna niet meer te vinden inderdaad.. Maar ik heb een nieuwe favoriet.. die van de AH. Zo lekker <3
oeeee jaa!!! die waren echt belachelijk lekker! C1000?? Boni?? Jumbo?? heb ze er echt nog nooit gezien. Serieus?! *kwijl* TS, niet leuk dat je dit topic heb gestart, krijg meteen trek!!