Het IS ook vervelend als je tegenslag op tegenslag krijgt, maar jij maakt er in mijn ogen 1 groot drama van! Dat is waar ik me aan stoor, er komt nauwelijks medelijden voor je vriend vanaf, zijn kinderen, nou ja, die krijg je er toevallig bij, maar liever niet, heb ik het idee, en je komt niet aan je rust toe (wat ik nog niet begrijp, maar goed) Je klinkt gewoon heel zielig en erg ikke ikke. Dat is misschien in het echt niet zo, maar zo klinkt het hier wél, voor mij in elk geval. En ik heb wel vaker een topic van jou geopend, nooit gereageerd en ook zeker geen reacties gelezen....Dit is dus niet het eerste topic waar ik hetzelfde gevoel over heb, alleen deze keer reageer ik dus wél, maar goed, ik zal je verder met "rust" laten, die heb je blijkbaar keihard nodig.
Dus na aanleiding van een paar topics weet je natuurlijk precies hoe het er allemaal aan toe gaat? Een zweep gebruik ik bij de paarden niet eens dus laat staan bij mijn eigen vent Misschien ben ik de afgelopen maanden niet de makkelijkste geweest en dit mede dankzij hormonen en nesteldrang. Maar als je niet in een woning hebt gezeten zoals het hier was kan je je daar misschien nauwelijks iets bij voorstellen. Maakt ook verder niet uit hoor want daar gaat het allemaal niet om in dit topic. Dat topic heb ik al gehad. In de directe omgeving en ook vriend beaamd dit word gemeld dat hij de laatste maanden enorm veel lacht en zeer positief veranderd is. Door zijn vorige relatie , waarin hij juist als kleuter werd behandeld , had hij nergens meer zin in. En dat heb ik gemerkt aan het begin van onze relatie. Dus nee , geen zweep er over maar ik ben van mening dat iemand best zijn eigen rommel op kan ruimen. Daar is niets zieligs aan in mijn ogen!
Ik denk dat het vrij normaal is. Als je op internet verhalen leest krijg je al snel een "bepaald gevoel" bij iemand. Bedankt voor het reageren
Sja, dan zal ik het wel verkeerd hebben, maar dat is wel het gevoel wat bij mij binnenkomt via het scherm. De manier waarop jij hier communiceert en vooral vertelt betreffende je vriend komt mij gewoon erg ... dwingend ... over ... hormonen of niet. Het is net alsof hij geen zak heeft in te brengen .. dat bedoel ik. En ja, iemand kan idd zijn eigen rommel opruimen, maar puntje bij paaltje is je doel dan uit het zicht. In je topics las echt dat je doel niet echt meer wat om het huis opgeruimd te hebben of die tuin, maar om je vriend zodanig het vuur aan de schenen te leggen dat jij je zin kreeg ... en je was er nog trots op ook . en dat vond ik erg ver gaan, maar goed dat zal dan wel aan mij liggen. Ik communiceer graag anders met mijn man. Ik doe ook meer in huis dan mijn man ... learn to accept it. Hij doet hele andere dingen. En nogmaals, kan het echt verkeerd hebben, maar dat is wel wat ik meekreeg van je verhalen hier. En nu kan hij hier echt echt echt niets aan doen en dan leest je verhaal echt als een met medelijden overgoten verhaal ... wat wordt MIJ toch allemaal aangedaan Ik denk dat je zelf ook wat positiever in het leven moet gaan staan. Dan wordt het leven ook gelijk een stuk makkelijker, niet in de laatste plaats voor jezelf.
Dit komt omdat er gewoon echt NIETS maar dan ook NIETS in zat. Vrouwen doen meestal meer in het huishouden maar mijn vriend deed hiervoor in de plaats echt geen andere dingen. Dat alles nu klaar is is erg fijn maar uiteraard met hulp want ik weet zeker dat het er anders nu nog zo uit had gezien. "In je topics las echt dat je doel niet echt meer wat om het huis opgeruimd te hebben of die tuin, maar om je vriend zodanig het vuur aan de schenen te leggen dat jij je zin kreeg ... en je was er nog trots op ook". Is hier dus niet van toepassing want heb hem nergens toe gedwongen , alles is gedaan en hij heeft geholpen. Maar ik snap wel wat je bedoeld en hoe het over komt. Jou reacties kan ik enigszins nog waarderen hoor
Ja, maar je bent toch verliefd geworden op een man waar niets in zat dan ... ik heb geloof ik de vraag eerder eens gesteld in een ander topic van je, maar iets moet je toch aan hem hebben aangetrokken? (volgens mij in het topic over die schuld).
Haha Ja onze eerste date was op Scheveningen. Na die dag was ik verliefd maar ja dan zie je natuurlijk nog niet hoe iemand verder is. Verder was het een luilak , kwam ik achter maar toch wel 1 waar stiekem een fijn/goed karakter in zit. Ik geef toe hoor dat mijn topics overkomen als IKKE IKKE IKKE. Gelukkig ben ik in het echt niet zo en heb ik echt een engelen geduld. Dan ben ik eigenlijk altijd voor en met andere mensen bezig en mijn eigen dingen cijfer ik dan een beetje weg. Als mijn engelen geduld dan op is plaats ik een topic en dan komt het inderdaad net over of ik alleen aan mezelf denk.
Vind dit ook nogal lullig . Er zijn altijd wel duizende van maar het blijft vervelend en die andere duizende vonden dat vast ook . Als je zware migraine hebt zijn er ook duizende met je . Blijft erg toch? Zelfs als er een oma opa of wat dan ook overlijd zijn er ook vast duizende vrouwen die dit meemaken maar toch blijft het erg . On topic , Pff echt vervelend zeg. Ik zou toch proberen je rust te pakken want dat heb je wel nodig hoor . Ik zou het even bij stoffen en stofzuigen houden en voor de andere huishoudelijke taken wel hulp vragen . De grote dingen doet de kraamhulp ook wel , die snap zeker dat als je op het eindje loopt je ook even niet meer zoveel doet .
Het is zoals het is; vervelend en op een onhandig moment. Je kunt het niet veranderen dus dan maar het beste er van maken. Wellicht heeft het als positief effect dat je vriend nu straks meer van jouw modus in huis oppikt en meer jouw ritme volgt.. Jezelf weer bij elkaar vegen en verder.
Meid ik heb er eens een nachtje over geslapen en ik bedoelde het echt niet zoals het misschien op je over kwam. Maar ik schrok een beetje van hoe jij je uitliet over je man. Ik heb meerdere topics gelezen van je en ja het zal allemaal wel niet mee vallen dat snap ik. Maar ik hoop dat je toch enigszins een fijne laatste weken hebt en samen lukt het jullie vast wel. Sterkte in ieder geval!
Veldhuis & Kemper - Volkomen Kut (Officiele Videoclip) - YouTube @ts luister hier maar eens na. 'Soms is het leven echt volkomen k#t'........... Vind t altijd een heerlijk relativerend nummer.
En anders heb je hier wellicht iets aan Brigitte Kaandorp - IK HEB EEN HEEL ZWAAR LEVEN - YouTube *met een knipoog bedoeld *
@ts, ik snap je domper wel hoor. En dat je ff wilt klagen. Dat is toch ook menselijk? Na een goeie nacht kijkt je er misschien weer wat positiever tegen aan. Doe in de ochtend als je nog fit bent wat huishoud klussen en ga af en toe lekker met de voeten omhoog en genieten. Dat kan echt wel. Plan het ook een beetje. En het is ook wel erg gezellig dat je vriend veel thuis is. Bekijk het positief! Ik heb maar weinig kunnen genieten. Ik moest elke week naar het ziekenhuis in onzekerheid over ons kindje. Je hebt het soms niet voor het kiezen. Leg je erbij neer. En blijf bewust stilstaan bij de mooie momenten. Uiteindelijk gaat het erom dat je een gezond kindje in je armen hebt. Als dat moment daar is denk je echt niet meer aan deze 'nietige' probleempjes. Dan lach je erom
Ik snap dat het vervelend is na alles wat er de afgelopen periode is gebeurd maar het is zoals het is, je kunt er niks aan veranderen. Probeer er het beste van te maken, je druk maken kost alleen maar energie. Voordeel is wel dat hj nu voor lange periode thuis is en wanneer de ergste pijn weg is wel gezellig kan helpen met de kleine. Vraag me wel af hoe ze tot de diagnose zijn gekomen, spieren kun je toch niet zien op een foto? En wanneer ze finaal zijn afgescheurd, moet dat dan niet gerepareerd worden?