nog een hechting gevonden na knip...veel pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Claudia1977, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia1977

4 aug 2009
    56
    0
    0
    PA
    near Rotterdam
    Beste verloskundige,

Ik ben bang dat ik binnenkort misschien een probleem heb.

Vandaag precies 4 wkn geleden ben ik bevallen van een gezonde en prachtige zoon Renzo. dit gebeurde met een pomp ivm ligging vsn zijn hoofdje. dit is 1,5 handmatig geprobeerd om te draaien.

Vorige week heb ik de vk gebeld dat er een hechting zat die heel erg irriteerde omdat hij diep van binnen zat en ook groot. Ik kreeg het advies te weken in soda of als ik het aandurfde zelf eruit te halen.
    Dit is nu beetje mijn grootste verbazing.

Kind is eruit en zoek het maar uit??? Door dat gesprek was ik beetje boos en heb hem inderdaad zelf eruit getrokken. Wat een opluchting was dat. Trekking was weg en na 2 dagen ook niet meer rood en geirriteerd. Nu blijkt dat er nog een hechting nog dieper ik denk 5 cm die durf ik niet eruit te halen maar de vk bellen en weer afgescheept worden trek ik niet. Ik heb vooral 's avonds na het douchen en 's nachts veel stekende inwendige pijn dus ik vrees een ontsteking.

Wat moet ik doen naar de huisarts?? ik ben beetje boos op min vk want er is geen nazorg bij en knip ofis dat gebruikelijk.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is inderdaad niet gebruikelijk dat je een hechting er zelf uit moet halen. Ik zou gewoon je verloskundige bellen en een afspraak maken en niet zelf gaan proberen. Mocht ze moeilijk doen dan bel je je huisarts.

Mirjam

Deel Deze Pagina