Vanaf dat je 7 maanden bent denk ik dat alle kwaaltjes naar boven komen ... Ging vandaag voor een wcbezoekje, hierna voelde ik dat iets niet oke was.. Blijkt dat ik uitwendige aambeien heb ... nog nooit van men leven gehad. Kan iemand me zeggen of dit schadelijk is, wat ik er aan kan doen, en of dit vanzelf terug naar binnen trekt? Voelt nu zeer pijnlijk aan....
Wat helpt is neusspray! Ik had na mijn bevalling een aambei. Door een tip van een collega van mijn moeder kwam ik bij neusspray, zit een stofje (xylometazoline) in wat de aambei laat slinken! Is echt waar!
Heb ik ook! Heel pijnlijk! Wat heel goed helpt is curanol! Je kan het kopen bij de drogist maar ook op Curanol bestellen Neem dan het zalfje en de tabletten en het zal echt heel gauw een stuk minder zijn! Neus spray schijnt ook te helpen maar dit hielp niet bij mij, Het schijnt ook bij de bevalling erger te kunnen worden door het persen dus als je naar je bevalling toe dit al gebruik zal je er misschien minder erg last van krijgen als het zover is
Oh ja klinkt bekend. Kwam er gister ook achter! Ik heb zalf gehaald . Dr. A. Vogel en dan gewoon de aambeien zalf. Gisteravond 1x gesmeerd en vanochtend deed het al niet meer zo'n pijn. Bijna niet zelfs! Het is nog niet geslonken, dus misschien dat ik die neusspray ook maar probeer...
Je hebt van mylene handcreme met citroengeur. Is een wit potje met lichtgroene deksel.. Na een paar uur heb je nergens last meer van!
Curanol zalf en tabletjes idd je hebt ook nog een andere goeie creme weet de naam niet tis groen/rode verpakking,had na 2de bevalling nog veel last heb toen soort elastiekjes erom heen gekregen(hihi klinkt heel raar nu ik t typ)in t zkh en 2 dagen wat last gehad daarna geen last meer gehad nu s Eelt t bij mij ook weer op probeer ook goed te drinken extra vezels te eten zodat je niet zo hoeft te persen anders blijft het zeer pijnlijk