Spontane vakantie; Wat meenemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Within, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ok, wij gaan spontaan een midweekje weg volgende week.
    Normaal heb ik al inpak stress, maar dit word ook nog eens de eerste keer op vakantie met Joshua.

We gaan naar een huisje op een park. Dus.. wat mee te nemen? En wat niet?

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Op een park in Nederland? Dan hoef je je sowieso niet te stressen, want de winkels zijn om de hoek voor de vergeten dingetjes. Het belangrijkste zijn de eigen spulletjes van Joshua. Muziekje voor in bed, knuffeltje etc. Dat zijn ritme is dat huisje door kan gaan zoals thuis met z'n eigen spulletjes. Verder genoeg speelgoed, wandelwagen, zwembroek en zwemluiers, voeding, flesjes...En verder de normale dingen voor jullie die jullie gebruiken.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    genoeg kleren en luiers, zwemluiers enzo

bij cp krijg je potjes eten als je daar in het restaurant eet mocht je die gebruiken.

wij zijn afgelopen zomer naar cp geweest en hij heeft heel weinig in het huisje zelf gespeeld met zn speelgoed, dus ik zou niet te veel meenemen.

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Handdoeken, wij zijn nu in cp en ze stinken zo onwijs naar wasmiddel dat ik het nu nog op m'n lijf ruik..
    Verder hebben wij mee: brood, beleg, eten voor een paar dagen, drinken, boek/ tijdschrift,speelgoed voor de kleine, zwemluiers, buggy. Dat was t wel zo'n beetje. Fijne vakantie :)

Oh ja! Voor t kinderbedje moet je wel lakens enzo meenemen.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Leuk! Wij hebben zonet ook een weekendje weg geboekt voor dit weekend, haha.

Wat gaat er mee:

Kleding voor een paar dagen
    Pyjama's
    Uitgeteld stapeltje luiers + 1 pak doekjes
    Slaapzak voor baby + campingbedje (zit er bij ons niet bij in)
    Kinderstoel zit er bij ons ook niet bij.
    Toiletspullen: borstel, bril, lenzenspul, shampoo, creme, deo, haarlak, babyshampoo, tandenborstels + tandpasta
    Eten: brood, boter, kaas, vleeswaren, hagelslag, sapjes, flesje wijn, paar biertjes, zak chips, evt melk
    Handdoeken en washandjes
    Zwemspullen: handdoeken, zwembroek/badpak, zwemluier, zwemband
    Draagdoek
    Wat speelgoed en boekjes, maar niet teveel, want in de praktijk wordt het nauwelijks gebruikt is mijn ruime ervaring
    Boek en/of tijdschrift voor onszelf
    Telefoons + laders, fototoestel + lader, videocamera + lader (we lijken wel een elektronicazaak die gaat verhuizen als we tegenwoordig op vakantie gaan)
    Autopapieren
    Reserveringsbevestiging
    Laarzen voor het buitenspelen, want wij zitten in een (nat) bos

Zo, mijn paklijstje ligt ook weer klaar, haha.We gaan morgenmiddag weg, maar ik moet vanavond tot 10 uur werken, dus ik ga morgenochtend wel even het huis door om alles bij elkaar te rapen.

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    misschien wat dvd of spelletjes om s avonds te doen als je kleine in bed ligt.

en idd wij namen ook een krat eten mee, brood, drinken, vlees en zoet waren, wat lekkers voor s avonds...

en mn eigen dekbed!
    wij namen ook ons eigen camping bedje mee en dan het matrasje van daar erin en eigen beddengoed erover.

7. Within

Within Niet meer actief

Thnx meiden!! Heb nu wel een aardig lijstje kunnen maken :)

Deel Deze Pagina