Ongesteld maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mees17, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hoi dames

Ik wil jullie graag om advies vragen.
    Ik heb rond 23 sept mijn eisprong gehad en 25 sept een cryo terugplaatsing gehad. A.s vrijdag zou ik mogen testen en dat is tegelijkertijd mijn NOD. Ik heb altijd een perfect regelmatige cyclus.
    Nou heb ik sinds een dikke week (omgerekend 6 dagen na t.p) zo af en toe bruinverlies, ik dacht direct aan de innesteling, maar sinds vandaag lijkt het alsof het heeft doorgezet en ik echt ongesteld ben geworden.
    De afgelopen dagen heb ik een aantal keren (te vroeg weliswaar) getest en er is een heel licht streepje te zien.
    Ik voel me daarnaast echt zwanger; erg duizelig, moe, dikkere borsten, zichtbare aders etc.....
    Dat terwijl ik deze ronde geen hormonen heb gebruikt en ook geen Pregnyl heb gespoten.
    Ik heb nog nooit eerder een week voor mijn menstruatie bruinverlies gehad. Altijd pas met 28 dagen.
    Ik weet dat ik geduld moet hebben, opnieuw moet testen en dan zal het zich vanzelf uitwijzen.... maar wat vinden jullie? Zou er nog hoop zijn?

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Verlies je veel helder bloed? Misschien heeft er een innesteling plaats gevonden en is dat niet goed gegaan.. Het blijft natuurlijk allemaal gokken. Ik weet niet hoeveel helder bloed je nu verliest maar het is daarbinnen ook allemaal 50% meer doorbloeding als je zwanger bent heb ik gelezen, dan bloed je sneller en is het misschien alsnog een innesteling. Zou op je NOD weer een testje wagen. Licht positieve testen laten toch merken dat er wel iets aan de gang is. Wat dat dan is en hoe dat gaat lopen is altijd gissen. Ik hoop voor je dat het geen menstruatie is en dat je straks op je NOD een mooie positieve test in handen mag hebben! Succes!

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ze plaatsen een Cryo terug dat geeft je lichaam al signaal dat het zwanger is, dus kan je positief testen. Maar bij een Cryo is dan nog erg spannend of het ook wel in nestelt. Dat is echt even afwachten!
    Hoop dat je ondanks de bloeding zwanger bent...

Deel Deze Pagina