Laatst ongesteld ; 14.09.15 Cyclus ; 27 Ik had 1 oktober dikke steken ik zei zeker 3 x au au au was toen in de keuken afwassen, na die steek volgende dag had ik 3 dage menstruatie pijn die kwam en ging ook weg, tussen door ook verkouden keelpijn hoesten verstopte neus.. en vandaag ben ik wat beetje beter... normaal als ik verkouden ben pffff zeker 2 maanden duurt dat. Vooral hoesten, hoestdranken helpen niet niks alleen voor geschreven medicijnen bij longarts ... maar nu ineens hoest ik niet meer ? Ook heb ik niet meer zo erge keel pijn .. had op internet gelezen dat het zwangerschaps kwaaltjes kunnen zyn..? Wanneer ik ongesteld moet worden heb ik hele borstenpijn.. maar nu aleen onder kant en zijkanten en die pijn gaat ook nog zelfs langzaam weg? . Had 2 dagen terug echt pijn maar nu niet meer zo erg alleen als ik aan raak , maar boven op geen pijn en bij tepelhoven.. heb vieze smaak in mijn mond (.ijzer smaak ) borsten jeuken af en toe, gevoelige onderbuik, en wanneer myn eisprong geweest is ben ik helemaal droog daar onder vlak voor menstruatie .. maar nog steeds heb ik beetje slijm bij het af vegen af en toe... soms zie ik niks en soms weer wel door de licht zie ik wel wat op wc papier.. Ik weet het ik moet nog wachten om te testen maar mijn lichaam hield me zo veeeel voor de gek elke keer wanneer ik teste was negatief wil alleen van jullie weten of iemand ook zo iets heeft mee.gemaakt en was zwanger. Ik gebruik geen ovu test ook bij vorige zw niet gebruikt ik voel me eisprong goed alleen op me vraag reageren aub en niet of ik me temp heb bijgehouden of ovu .. thnks x Wie heeft ervaring ?
Ohh en nog iets.. Ik zie over al zichtbare aders ( , nek , benen , boven benen , handen , heupen , boven armen.. letterlijk overal .. dat heb ik nooooitttt alleen borsten al kei lang
Ik zou een testje doen!! Wij kunnen ook niet zien of je zwanger bent, alleeen een test geeft duidelijkheid!! Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden! Je zit nog voor je noddus zou een k2v5 doen of predictor early die zijn ook erg goed en betrouwbaar! Succes
Je zou nu een vroege test kunnen doen inderdaad, het kunnen symptomen zijn. Maar als je nu test ben je misschien nog wel te vroeg. Of nog even een paar dagen afwachten en dan een testje er tegenaan gooien
Ik herken het wel. Merkte het bij mijn dochter vrij snel.. En nu (denk ik weer). Mijn nog is de 10e, wanneer ik ik vroeg kunnen testen? Hoeveel dagen eerder?
Jouw beginpost is precies hetzelfde als mijn afgelopen weken. Ook dezelfde kwaaltjes. Ben benieuwd of het iets te betekenen heeft voor ons beide. Helaas nog wel een beetje te vroeg om te testen.
Spannenddd zegggg!!! Heb nu rug pijn ( boven rug linker kant ) kan niet stil zitten zo pijn heb ik pff
Spannend! Ik zou idd nog wel even wachten met testen, als ik jou was. Ook zo'n early test kan negatief aangeven, terwijl je misschien wel zwanger bent. Beste is om op of na je nod te testen.
Vreselijk he die onzekerheid als je vanalles denkt te voelen. Ik had 9 september mijn laatste menstruatie en heb een cyclus van ongeveer 25 dagen. Ik ben inmiddels mijn NOD gepasseerd, gisteren getest maar negatief. Ik had vorige week ongelofelijk gevoelige tepels (dat is inmiddels weer afgezakt) en voel nu steeds steekjes bij met name mijn rechter lies. Verder een erg opgeblazen buik. Zaterdag 26 september had heel erge pijnscheuten waarbij ik ook inderdaad een paar keer au moest zeggen (innesteling?). Ik wil donderdag weer gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Hoop voor jou ook dat het positief uitpakt
Net na douche kwam ik er achter dat ik paars/blauw schaamlip heb ipv rood zoals altijd? Iemand ervaring ?