Kunnen jullie ff mee kijken? Edit: vorige maand had ik positieve testen. Ze bleven licht (werden niet donkerder) maar van verschillende merken een licht 2e streepje. Ik bleek NIET zwanger na een bloedtest.... Nu dit: Bekijk bijlage 168753 De ene is van gisteren middag, de andere van vanmiddag (uurtje geleden) Ik wil me niet weer blij maken met een lege buik zeg maar....
Ik heb ze ook apart van elkaar gefotografeerd. Dan is het verschil en het streepje op de onderste beter te zien....
Hoi apie, Op de bovenste zie ik wel een licht streepje op de onderste niet, wellicht komt het door het contrast van mijn iPad,en ik ben geen goeie tuurder. Ik zag toen ook heel licht iets, pas na een week werd het donkerder! Succes ik duim voor je! Groetjes Yvonne
Ik vind de bovenste wel heel duidelijk ten opzichte van de onderste. Roze en net zo breed, hoef ook niet te turen . Ik hoop voor jou op een knaltest over een paar dagen (of mooi donker wordende streepjes)
Op de bovenste zie ik inderdaad ook een lichte streep! Ik zou er morgen nog een testje tegen aan gooien, hopen dat hij dan wat rozer is!
Apie kan me voorstellen dat je het nu dubbel zo spannend vindt! Ik zie duidelijk een streep hoor. Is deze test duidelijker dan de duidelijkste test die je vorige ronde had? Ik hoop voor je dat je nu wel iets in je buik hebt Hoeveel dpo zit je nu?
Voorzichtig zeg ik 'eindelijk ja'. Op de bovenste test zie ik duidelijk een streep even dik als de teststreep. Op de onderste zie ik zo niet 1,2,3 een streep, maar weet dat de testen niet duidelijk te fotograveren zijn. Duim voor je dat je een knaltest hebt binnenkort!!
Dank jullie voor de berichtjes! De bovenste is inderdaad donkerder dan de vorige maanden. Dan bleven ze steeds zoals de onderste. Die is op de foto idd ook lastig te zien. De bovenste is hier echt roze (hij ligt voor me natuurlijk ). Morgenvroeg met ochtend urine proberen. Ik ben verschrikkelijk geneigd om nu nog een test te doen. Je zal net zien dat ik die ENE test heb die eigenlijk negatief had moeten aangeven, maar door de wonderen der natuur positief aangeeft haha. Ik moet me echt inhouden. Vandaag 2 van die testen, en ik zou het haast gaan geloven!
Ja! Die is mooi duidelijker! Zou 'm morgen weer doen in de middag.. Kun je beter vergelijken! Hoor namelijk vaak dat ze dan beter zijn als met ochtendurine :S
ja lijkt mij zeker posi! hij is een stuk duidelijker dan gisteren! die van morgenochtend zal vast nog een stuk duidelijker zijn!!
Ikke blij..... Er gaan er nog veel volgen hoor dit weekend! Ik hoop alleen maar op niet weer een herhaling van vorige maand!!!
Owwwh meis wat spannend weer zeg,ik denk dat je nu gewoon zwanger bent,want de streep is erg duidelijk,ik ga je weer volen liefs