Hallo dames, Hier even een makkelijke vraag,maar de antwoorden zijn voor mij nog lastig te vinden. Ik ben opzoek naar leuke dingen voor een vrijgezellenfeest. Niet echt workshops en zeker niet te actief. Max budget is 100 eu voor alles. Dus lekker uitgaan, roken en iets erotisch is eigenlijk het enige doel en dan geen stripper of speeltjes-party, maar een andere gerelateerd iets.. Iemand ideeen??? alvast bedankt,
Ik had enkele weken geleden mijn vrijgezellenavond en wij hadden een initiatieles buikdansen! Was zeker niet te actief zenne, ik was zo'n 9 weken zwanger, dooooooodmoe en heb het goed kunnen volhouden. Ik heb natuurlijk totààl geen idee wat dat gekost heeft maar het kan wél erg erotisch zijn als je het 's avonds (in je Roodkapje pakje, dat ik dus aanhad) overdoet! Daarna kreeg ik een volle rieten mand met spulletjes om te verkopen. Er zaten verschillende maten spuiten in gevuld met passievruchtenlikeur, zakjes gevuld met snoep en zakjes gevuld met condooms. Ik heb de hele mand verkocht, we hebben er met 12 meiden de ganse avond van gedronken en ik had nog 120 euro over!!!
Wij hebben een keer op een vrijgezellenfeest een cursusje paaldansen gehad in een striptent!(overdag dan he!) Superleuk!!! Daarna zijn we naar een Mongools restaurantje geweest , wel met stripper, maar dat was echt saaaaaaaai. Het enige leuke was dat de eigenaar met z'n vrouw allemaal foto's van die man aan het maken was! En 's avonds zijn we naar een discotheek gegaan. Ik had die dag net iets meer als 100e opgemaakt.
@Mendie, ja heb ik ook een keertje gedaan, maar was niet heel bijzonder en helemaal in R'dam, we wonen bij Alkmaar @Kbloem, bedankt voor je info, helaas al eens gedaan. Ja ik vraag het hier niet voor niks, de ideeen raken op, haha!
Vrijgezellenfeest.nl - Amsterdam exurcies - Workshop Humoristisch paaldansen dit heeft dan wel weer iets te maken met paaldansen , maar lijkt me echt lachen!! Ik ga morgen nog even verder zoeken!!
Eerst je eigen video clip opnemen die je op de bruiloft aan de bruidegom kan laten zien. Met een toepasselijk nummer als YouTube - Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On It) Daarna erotisch dineren in Rotterdam?
Je hebt ook ergens een restaurant waar je in het donker kunt dineren...dat je zeg maar geen idee hebt wat er op je bord ligt enzo. Lijkt me ook weleens een belevenis! Zit geloof ik in Amsterdam!