Nu heb ik een hele leuke naam bedacht tenminste dat vind ik en nu vind mijn man die naam niet mooi: Isa We hebben al 2 kindjes genaamd Demi en Sven Nu vraag ik me af welke naam staat hier nog meer leuk bij Mijn man vindt Lisa leuk maar dat vind ik nu net niet leuk Heb btw ook een nichtje die zo heet
HAHAHA, sorry mijn man heeft ook een andere smaak dan ik, dus ik herken dit. Ik denk dan DE naam te hebben gevonden en dan schiet hij het af of hij maakt een domme grap. Maar goed nu jouw vraag. Ben je opzoek naar meisjesnamen? Demi - Sven - Tess Demi - Sven - Fiene Demi - Sven - Noa Demi - Sven - Elin Demi - Sven - Lina Demi - Sven - Livia Demi - Sven - Niki Maar ik vind zowel de naam Isa als Lisa ook erg leuk er bij. Isa heeft van deze twee namen wel mijn voorkeur. Succes met overtuigen
Ja een domme grap is hier ook herkenbaar of hij zegt het rijmt op... Ik heb wel 5namen bedacht en zijn allemaal afgekeurd nou dan zakt de moed me wel steeds verder in de schoenen Gelukkig ben ik in deze zwangerschap geen emo-kip hahaha maar kan altijd nog komen natuurlijk
Hahaha, geeft hij geen opties dan??! Lastig hoor, ben ook benieuwd hoe het hier gaat als ik weer zwanger mag worden. Ik vind Isa zelf ook een leuke naam, maar ja, je moet er beide achter staan natuurlijk. Succes!!
I know... mannen...... Tssssssssss........... Ze zijn best lief hoor, maar af en toe mogen ze wel een schop onder de kont.... Wij hebben, met nog 6 weken te gaan, ook nog geen naam... ?Tig keer al tegen mijn lief gezegd; maak eens een lijstje, dan kunnen we daar eens voor gaan zitten. Maar nee hoor, dat duurde maar en duurde maar.... Nu is vandaag 1 van de collega-Augustus-mama's met gebroken vliezen opgenomen, en dat heb ik 'm maar eens even ingewreven, en nu is er gelukkig toch wel het besef gekomen dat we echt een keer voor die naam moeten gaan zitten. ik had een lijstje van 8 namen, lief had er 5, na veel wikken en wegen. Links en rechts wat geschrapt, nu zijn er 5 namen over. Jammergenoeg zit mijn aller, allergrootste favoriet daar al niet meer bij.... Maar goed, we're getting there.... Morgen wordt het D-day, haha!
Herkenbaar! Isa was ook eerst mijn nummer 1 naam, maar die werd al direct afgekapt en toen nog andere namen waar op gerijmt moest worden of die hem ergens aan deden denken. Milou? Nee, dat is toch die beer van Jungle boek? Nee dat is BALOU! Pfff. Uiteindelijk hebben we DE naam (grappig: niet uit jungle boek, maar bij toeval kwamen we er achter dat deze naam wel in een Disney film wordt gebruikt ).
Ik vind Isa en Lisa allebei wel leuk eigenlijk, maar Isa wel het leukst! En Als je nichtje als Lisa heet dan zou dat voor ook wel automatisch afvallen (tenzij je die echt nooit ziet).
Onze dochter hebben we blijkbaar ook een naam gegeven die in een Disney film voorkomt. Mijn nichtje wees ons hier op. Gelukkig is het een leuk figuurtje.