Wanneer eisprong na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Butterfly2405, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Misschien is dit topic al wel eens vermeld maar wou graag weten wanneer jullie terug een eisprong hadden na miskraam?

Ik had mijn miskraam op 12 april, en ben nu dus al op cyclusdag 20 en nog totaal geen ei te bespeuren :(
    Normaal heb ik een vrij regelmatige, vrij korte cyclus van 26 dagen ongeveer....dus nu ben ik toch al een dikke week langer
    Pfff balen !

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi butterfly,

Allereerst wat erg wat er is gebeurt en heel veel sterkte!!! Ik weet nog niet precies wanneer m'n eisprong is maar ik heb precies vorige week n vmk gehad, maar ik heb als sinds 2 dagen steekjes in m'n buik en witte vloed :S dit vind ik al vrij snel!!! Heb er gister n ovutestje tegenaan gegooid en die was heel licht, zou m'n ei nu er al aan komen?! Heb ook rug pijn sinds vanmorgen...dus jah ik weet t nog niet zo goed hier...ook m'n temp is helemaal van slag en gaat behoorlijk van hoog naar laag etc.
    Ik ga deze rond maar gewoon om de dag klussen om m'n ei niet te missen dan ;) en wacht wel gewoon mijn cyclus af die was de laatste 2 rondes 29...ik hou die maar aan maar als ik nu al n ei zou krijgen zou t waarschijnlijk nog korter zijn :( Ff afwachten dus nog...
    Ik denk gewoon dat onze lichamen helemaal van slag zijn door de miskraam en zal bij de een mss wel eerder der ei komen en bij de andere mss later, maar er zijn. Ook dames die geen ei hebben daarna...sorry ik wil je niet bang maken ofzo maar t kan dus alle kanten op gaan!! Ik durf er ook niet zeker van te zijn hoe t jou zal gaan....
    Maare voel jij je eisprong normaal wel dan?! Ik ga heel hard voor je duimen dat je ei onderweg is en dat je gauw n positest zult hebben meis!!! ;)

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Dat zou ik ook graag willen weten! Zondag 21 april curreteerd en nu nog steeds bruinige afscheiding.. Dus zijn ook nog niet aan de klus.. En we willen zo graag!! Weet wel dat het bij iedereen ander is..
    Kan t zo zijn bijv ondanks dat ik nu nog bruinige afscheiding heb (oud bloed) wel een eisprong kan krijgen in combinatie daarvan?

En kun je een menstruatie Krijgen zonder een eisprong?

4. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal voel ik mijn eisprong wel en heb nog niets gevoeld.. Mocht ik geen eisprong deze cyclus krijgen hoop ik wel dat ik snel ongesteld ga worden zodat we weer verder kunnen.
    @rabia ik weet ook niet of het zo snel kan maar hoop voor jou alleszins van wel 😊

Mijn miskraam is opgewekt met cytotec en eens het vruchtje verloren had ik niet veel bloedverlies meer

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    nou heb vanmiddag een testje gedaan en die was weer negatief dus ik weet t echt niet meer, ik ga denk ik ook niet meer testen of tempen hoor want mn temp is helemaal van slag...en maakt me alleen maar onzeker!! we gaan gewoon om de dag klussen en dan merken we t vanzelf wel of t gelukt is of niet....afwachten dus :S
    wat zit ons lichaam toch raar in mekaar!! ik ben benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen!!!

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Volgens mij kan je wel n menstruatie hebben zonder ei tenminste ik heb dat wel eens gelzen maar ook vrouwen die een maand overslaan....dus jah met zekerheid zeggen doe ik niet!! we zullen helaas geduldig moeten afwachten hoe moeilijk t ook is :S:(

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja konden we maar in ons lichaam kijken.. En idd wij gaan hier, als t weer kan, om de dag aan de klus.. Hebben we er iig alles aan gedaan, voor t gevoel dan ;)

Nou succes meiden! Hopen dat we straks weer met een positieve test n handen kunnen staan!!

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    idd meis!!! groot gelijk..en hopen idd dat t gauw raak is voor ons ;)

9. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog andere ervaringen?

10. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou volgens mij komt dan nu toch m'n eisprong zoals altijd rond dag 16/17 ik heb sinds vandaag weer steken en veel slijm en zal over 2/3 dagen ongeveer m'n eisprong moeten zijn!! Dit betekent dan dat m'n eisprong toch zoals m'n vorige rondes zal zijn....maar ik wil nog steed niet testen en tempen deze ronde!!! Afwachten en veel klussen ;)
    Ik hoop dat meer vrouwen zich voor jullie hier gaan melden, want na n miskraam kan je cyclus toch echt wel van slag zijn!!!
    Ik hoop dat jullie eisprong komt en dat t raak is!!! ;)

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik lees vandaag pas dit topic
    ik heb vmk gehad, ben beginnen bloeden op 20 april (8 april had ik positieve test, toen 5 weken zwanger)

20 april heb ik aangehouden als eerst ongi dag en vandaag (op cd 17) verwacht ik mijn ei, vorige cyclus had ik ei op cd 18 dus wat mij betreft is mijn cyclus niet in de war

veel succes meid(en) !!!

13. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je geluk :)
    Zit vandaag al op dag 25 en denk nog steeds niets

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Na mijn miskraam van oktober had ik pas op dag 28 een eisprong. Na de vroege miskramen - voor 6 weken al fout - had ik mijn eisprong ongeveer op dag 16.

15. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen imijn mk opgewekt werd was ik iets meer dan 11 weken, mss daarom dat het zo lang duurt... Hoop wel snel verder te kunnen gaan

16. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ja ik weet het ... ik prijs me ook gelukkig want had het niet echt verwacht, dacht toch dat er wel wat tijd ging overgaan zeker omdat ik in het verleden wel problemen had met eisprong

Deel Deze Pagina