Kan je zwanger worden als je partner rookt of drinkt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spocky, 12 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spocky

    spocky Lid

    30 mrt 2006
    14
    0
    0
    Ludwigshafen, Duitsland
    Hey dames! het onderwerp zegt het al... Ik vraag me dus af of je zwanger kan worden als je man rookt of drinkt. Ik heb wel ergens gelezen dat het zaad dan van minder kwaliteit is maar ik vraag me af of de kans op zwangerschap dan nog bestaat. Ik vraag dit omdat mijn man af en toe rookt en af en toe drinkt. Ongeveer 2 a drie keer per week neemt ie een paar biertjes. Hij ziet het niet als probleem maar ik maak me toch zorgen ivm onze kinderwens.

    Is iemand van jullie zwanger geworden ondanks een rokende of drinkende partner?
    Ben erg benieuwd.

    groetjes van een bezorgde spocky
     
  2. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn mannetje rookt en lust zo af en toe ook wel een biertje. ;)
    En we hebben inmiddels 3 gezonde dochters, geen probleem hier dus.
    En vroeger rookten en dronken toch alle mannen?! ...en wij zijn er ook gekomen.
    Ze zeggen idd dat het niet bevorderlijk is voor de kwaliteit, maar de kwaliteit verschilt zowiezo per man.
     
  3. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Ach meid, ik denk inderdaad niet dat een paar sigaretten en wat alcohol het probleem kunnen zijn. Iedereen heeft zo zijn praatjes hierover, maar net wat Diddl zegt, wij bestaan toch ook en vroeger was het nog niet zo'n probleem.

    Groetjes
    Juut
     
  4. spocky

    spocky Lid

    30 mrt 2006
    14
    0
    0
    Ludwigshafen, Duitsland
    Bedankt meiden! ik ben al een beetje gerustgesteld nu. We zitten pas in de eerste ronde dus we zullen wel zijn hoesnel het raak is. maar toch ben ik nog benieuwd wat anderen hiervan vinden!

    groetjes spocky
     
  5. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Hi Spocky, het zal niet zo snel problemen opleveren hoor in de mate die jij beschrijft. Ik heb vriendinnen waarvan beide roken en die hebben ook gewoon kinderen. En idd net wat Diddl zegt, vroeger rookte en dronken 'alle' mannen.
    Ik zou me er geen zorgen over maken hoor.
     
  6. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja hier ook eentje!!! En die van mij kan af en toe (lees geregeld) wel een erg lekker biertje nemen, 1,2,3,4,5 enz. en roken dat doet ie dan als een ketter erbij hoor, hihi!
    Ik moet je zeggen dat ik er zelf ook niet vies van ben en ook geregeld gewoon een lekker rosétje of biertje heb genomen hoor, alleen roken dat doe ik niet (ik rook wel met mijn vriend mee)!!!
    En we hebben een hele ondeugende maar heel gezonde dochter en ben nu weer zwanger, dus ja of het iets zegt ik weet het niet!
     

Deel Deze Pagina