hoi meiden ik heb een vraag : ik heb vanmorgen getest (1 dag voor nod) en toen kwam er naar een half uur een vage 2e lijn (heb dit ook gehad toen ik zwanger was van me dochtertje dat de test pas naar een half uur positief was) maar nu ga ik net naar de wc en verlies ik een beetje echt maar heeeel weinig donker bloed... (sorry voor details) Normaal als ik ongi word is het altijd gelijk heel veel bloedverlies en is het altijd helder rood.... Wie kan me helpen.... bedankt poeipoei
Kan nog alle kanten op denk ik... Moeilijk, maar toch maar even afwachten of het echt doorzet. Zo niet, over een dag of 2 nog een keer testen. Ik hoop voor je dat het dan een dikke streep is!
hoi miepie nou djw voor je snelle antwoord ik ga inderdaad is afwachten en anders zaterdag nog een keer testen groet poeipoei
hoi meiden nou heb net nog effe gekeken op de test en er staat nu een hele duidelijke 2e lijn maar goed tis nu een uur geleden ong dat ik heb getest pffffffff ben zo ontzettend onzeker nu... heb nog wel bloed verlies maar tis maar heel weinig en heel donker rood groet poeipoei
Bij mijn eerste zwangerschap kwam er ook niet gelijk een 2de lijn. pas na 4 uur ofzo. en ik was toch zwanger! Dus een heel voorzichtige gefeliciteerd!
tja hoe graag je het ook wil, die test is gewoon niet meer geldig. dus het kan gewoon indrooglijn zijn, heb er zelf genoeg gezien. liefs natas
hoi cinderella nou meis ik heb dat dus bij me dochtertje ook gehad had getest negatief toen wou ik de test weggooien naar een uur en toen zag ik toch een heel licht 2e streepje staan.... ik krijg de zenuwe hier onderhand dus hoop op meer reacties hou jullie op de hoogte groet poeipoei
welke testheb je gebruikt, die van de kruidvat? dat lijntje komt er echt niet zomaar! maar voor jezelf kun je gewoon morgen effe nog een test halen. je zult dan zien dat je echt zwanger bent
hoi natasja oke maar hoe kan het dan dat ik het ook met me dochtertje heb gehad ook pas naar een uur positief en nog sterker bij me zoontje was ik al 4 maanden zwanger toen de test pas positief was ... gynacoloog vertelde toen dat het hsg hormoon heel moeilijk te vinden is in me urine... maar ik ga het afwachten en zaterdag nog maar een keer testen groet poeipoei
Zou toch even afwachten wat je lichaam gaat doen... Ik heb het juist andersom gehad; op NOD heel licht streepje en twee dagen later toch ongesteld. Je kan dus weinig anders doen dan afwachten en over een paar dagen nog een keer testen als je ongi niet doorzet. Succes!
hoi cinderella ja van het kruidvat meis ga denk ik proberen (hahahaha) te wachten tot zaterdag met nieuwe test groet poeipoei
hahaahah ja dat antwoord verwachte ik al, maar dan vraag je toch een beetje naar de bekende weg? Je weet dat het kan want het was al eens eerder zo, maar ja.. alle testen geven aan dat je de test niet moet aflezen na een bepaalde tijd. Afwachten en nogmaals testen. Ik duim voor je!
hoi natasja ja meis tis echt gebeurt test na uur positief van me dochtertje en toen ik de dag erna testen gelijk positief, zaterdag moet ik eigenlijk ongi worden... dus ik ga zaterdag er nog een testje tegen aan gooien bedankt voor het duimen meis groet poeipoei
daarom zeg ik. je weet dat het kan, daarom ben je ook gewoon nu onzeker (ik zeg ook zeker niet dat het niet kan, maar hou een slag op de arm)
Daar had ik toen ook mee getest. Ik kreeg echt pas een streepje na 4 uur wachten! Ik had de test bijna weggegooid en toen schrok ik me kapot. Ik dacht dit kan nooit hij is toch niet geldig. Maar de echo sprak boekdelen!
hoi meiden heeft er nog iemand toevallig zoiets meegemaakt of heeft er iemand tips of hulp bedankt poeipoei
Nou, ik heb deze week 2 testen van het kruidvat gedaan en op allebei verscheen een dun streepje binnen 10 minuten. Maar ik kan helemaal niet zwanger zijn nu, ben gewoon ongesteld geweest. Dus voor mij geen kruidvat testen meer. Ik hoop voor jou dat het toch raak is, maar net wat je zelf zei, zaterdag nog een keer testen. Misschien met Clear Blue of zo, dan weet je het zeker!