Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zie zoveel lopende groepjes, vind het altijd lastig daar zo tussen te vallen dus dan maar een nieuwe :)
    Vind het wel gezellig om te kletsen met meiden die ook deze maand een terugplaatsing krijgen.

Ik krijg 8 mrt mijn eerste echo. Als alles goed gaat krijg ik deze maand mijn eerste cryo terugplaatsing! Er zitten er 2 in 1 rietje. Dus mocht deze cryo poging mislukken starten wij met onze tweede IVF.

Liefs Anne

2. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi Anne, ik heb toevallig vanmorgen een terugplaatsing gehad van 2 verse emmy's. Nu is het wachten tot 18 maart....

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    hoi!

Ik heb donderdag een terugplaatsing gehad. wel niet in maart, maar we testen in maart haha. mag officieel 11 maart testen, maar dat red ik niet hoor, ik denk 9 0f 10 maart, weet nu al niet hoe ik deze week moet doorkomen.

@Anne plaatsen ze 2 cryo's terug?
    @Keetje wat spannend, en wat fijn dat je er 2 terug heb gehad.

4. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi Keetje en Tammie!
    Ohhh jullie hebben de terugplaatsing al gehad, ben jaloers! Haha ik kan niet wachten tot het zover is!
    Zo stom, ik heb tussen de eerste terugplaatsing en nu een paar maanden rust gehad en dat was eigenlijk heel fijn. Maar nu het dan bijna zover is kan ik niet meer wachten!

Keetje, heb jij helemaal geen cryos gehad? Jeetje icsi 4 al... heftig!
    Hier plaatsen ze er maar 1 terug... ze doen er geen 2 in het VU, tenzij je aan je laatste poging zit of 40 bent geweest geloof ik..
    Vind het wel een raar idee dat mochten beiden goed ontdooien, er gewoon 1 weg gaat... Maargoed... Ze hebben van te voren aan gegeven dat als ze van hele goede kwaliteit zijn ze per stuk in een rietje gaan, dus neem aan dat iig 1 van de twee niet al te beste kwaliteit is (of allebei?)

Ik ben ook een 'vroegtester', hoop eigenlijk dat ik het deze maand kan laten, maar ken mezelf inmiddels... Maargoed... eerst maar eens goed ontdooien...

Voelen jullie al iets bijzonders?

5. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Anne: tja, ICSI 4 al. Het wil bij ons niet echt vlotten.
    Ik heb na ICSI 3 nog wel 2 cryo's laten terugplaatsen, maar ook die zijn niet blijven zitten :(
    Vanaf poging 3 mag je er 2 laten terugplaatsing trouwens.

Ik voel verder nog niks, maar dat zou ook wel erg vroeg zijn. Vooral nog veel ongemak van de punctie, er zit wat vocht in m'n buik vanwege de vele follikels. Maar ja, 1 dag voorbij nog 14 te gaan.... Wat duurt dat wachten toch lang....

@Tammie: oh spannend! Je loopt een paar dagen voor op mij! Hoe gaat het met je? Voel je al wat? :)

6. Crocus

Crocus Niet meer actief

Hoi ik krijg in april een terugplaatsing. Heb mijn eerste ICSI gehad maar moet nu de maand maart helaas overslaan. Ik wil wel gezellig meekletsen als dat mag ;)

7. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    hallo,

ook ik wil me bij jullie aansluiten wij hebben afgelopen donderdag 27-2 terugplaatsing gehad....14 maart bloedtest....

gr cindy

8. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Jij mag al snel testen dan tammie....wij hebben ook donderdag terugplaatsing gehad maar pas 14 maart bloedtest....dat red ik natuurlijk ook niet haha

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hallo Allemaal!

Ik wil me hier ook bij voegen als jullie dat goed vinden...
    Zit ook bij het andere topic maar daar hebben de meeste al een tijdje terug een terugplaatsing gehad dus werd steeds rustiger daar...

Ook ik heb donderdag 27 feb. een cryo terugplaatsing gehad (dus ook in feb)
    14 maart bloedtest...

Iedereen die deze maand nog een terugplaatsing hebben heel veel succes!
    En voor de dames die al samen met mij op het wachtbankje zitten..."hou vol"

10. Sarah80

Sarah80 Nieuw lid

4 mrt 2014
    3
    0
    0
    Hallo allemaal hier,

Ik ben nieuw hier en wil graag meekletsen. Ik heb 1 maart terugplaatsing gehad. Dus nu aftellen tot 16 maart, al test ik denk ik wel een dagje of twee eerder ;) heb nu nog niet zoveel moeite met wachten maar weet van de vorige keer dat de tweede week heeeeel erg lang duurt!!:( Bij ons is dit de tweede ivf poging, helaas weer geen eskimootjes. Spannend allemaal en ik hoop dat we allemaal snel een posietieve test hebben.

11. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Anne ik snap da je weer graag wil starten na een pauze! spannend!
    Ja bij ons doen ze ook geen 2 embryo's terug helaas. idd alleen als je 38 bent of in de 3e icsi zit.

@Keetje ik hoop dat deze poging voor je gaat lukken, moet wel! 4 x is scheepsrecht;)

@crocus wat jammer dat je nog moet wachten. Moet dat van het ziekenhuis os is dat jullie keus.

@Cindy spannend zal wel per ziekenhuis verschillen denk ik. Ik mag 12 dagen na tp testen.

@Char wat leuk dat je ook donderdag je terugplaatsing had!

@Sarah wat jammer van je mislukte poging en dat je geen cryo's had. Ik krijg deze week een brief of er cryo's zijn. Hopelijk blijft deze bij je zitten.

Ik voel verder niet zoveel. vandaag had ik wel wat krampen maar dat was maar even. wordt altijd zo onzeker van dingen voelen of juist niet voelen...pff verschrikkelijk, ben blij als deze week voorbij is. moet tot met 8 maart de utrogestan gebruiken. daarna kan ik ongesteld worden...of niet:);)

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Voor mij hetzelfde als Anne wij hopen donderdag een tp te hebben maar we hebben nog naar 1 cryo! Het is dus afhankelijk of hij goed ontdooit. Spannend! Anders moeten wij ook verder met icsi2.

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Tammie, Het is indd erg onzeker wat je nu moet denken bij alles wat je voelt of juist niet voelt...daarom worden de 2 wachtweken vaak ook helse weken genoemd...En die bolletjes blegh ben blij dat ik die niet meer hoef te gebruiken.

Wanneer ga je testen of wacht je de bloedtest af?

Ik had bij mijn zoontje al met 10 dagen na tp positief getest.
    Weet nu nog niet wanneer ik ga testen hoor!

Anne en Jon hopelijk snel voor jullie ook een tp!

Ik duim voor iedereen natuurlijk op naar mooie icsi wondertjes!

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Onee... type net een heel bericht met naar iedereen persoonlijk wat... is het met 1 foute druk op de knop weg ...

Goed, nu maar de verkorte versie ;)

Goede morgen allemaal, wat gezellig zoveel aanmeldigen!
    Ben jaloers op alle meiden die al een TP hebben gehad... kan de tijd wel weg kijken hahaha!

Ik schrijf ook nog wel in andere topics maar die worden vaak rustiger, dus nu wel zo gezellig om allemaal ongeveer op het zelfde punt te zitten!

Ik zal even een overzichtlijstje maken... vind ik zelf wel handig altijd... vullen jullie het aan?

15. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hier een vrij beknopt lijstje... jullie kunnen gewoon info toevoegen hoor!

Tammie :verse TP 27 feb, test 11 mrt
    Char :cryo TP 27 feb, test 14 mrt
    Cindy : TP 27 feb, test 14 mrt
    Sara :verse TP 1 mrt, test 16 mrt
    Keetje :verse TP 3 mrt, test 18 mrt
    Jon : TP ?? mrt
    Anne : cryo TP ?? mrt
    Crocus : cryo TP ?? apr

16. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Jon Ik hoop dat jullie een terugplaatsing hebben morgen!

@Anne dat is een handig lijstje

@Char bij het emc moet je zelf testen, ik krijg geen bloedtest.
    Ik wilde zaterdag of zondag gaan testen...
    ben dus vanmorgen gewoon gaan testen...ik weet het heel dom, maar ik kon het gewoon echt niet laten. Bij mn vorige zwangerschap maakte ik ook snel en veel hcg aan dus ik dacht ik doe het gewoon.

Er kwam een heeeel licht streepje met kv 2 voor 5! Had het met mn 2e plasje gedaan. Nu zegt dat natuurlijk niks want het is nog vroeg, er kan nog van alles mis gaan. nu maar om de dag testen dan en hopen dat het streepje donkerder wordt.

17. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Ik zou ook graag mee willen schrijven! Ben nu in afwachting van mijn menstruatie, heb hopelijk eind maart een tp! Wij hebben nog 2 cryo's in de vriezer (in aparte rietjes).

update:
    Tammie :verse TP 27 feb, test 11 mrt
    Char :cryo TP 27 feb, test 14 mrt
    Cindy : TP 27 feb, test 14 mrt
    Sara :verse TP 1 mrt, test 16 mrt
    Keetje :verse TP 3 mrt, test 18 mrt
    Jon : TP ?? mrt
    Anne : cryo TP ?? mrt
    Crocus : cryo TP ?? apr
    Palmboom: cryo TP ?? (eind) maart

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo Tammie jij bent indd wel heel vroeg met testen ik ga echt wachten (probeer ik tenminste) tot zondag pfff wachten duurt lang!
    Maar dus wel een licht streepje? Welke medicijnen gebruik je?

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom Palmboom spannend dat je ook mag gaan beginnen hopelijk kondigd je ongi zich snel aan!

Indd handig dat lijstje!

20. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Welkom Palmboom!

Ik gebruik die utrogestan bolletjes, en heb 12 dagen geleden ovitrelle gespoten. misschien dat dat nog een beetje in mn lichaam zit...we zullen het zien vrijdag..of misschien morgen haha Ik ga nog nergens vanuit

Deel Deze Pagina