Ik ben nu 35 weken en heb enorm veel last van harde buiken sinds vanmorgen, heb ook het gevoel als of hij eruit komt aan d eonderkant, hij was vrijdag wel al iets in gedaald maar nog niet helemaal. De harde buiken trekken wel af en toe weg maar meeste tijd is mn buik knalhard het doet geen pijn maar is wel heel vervelend. Ik voel ook regelmatig een rare druk aan de onderkant net of je moet persen heel gek. Dit is mn tweede zwangerschap heb al een zoon.
Hoi Makey, als ik het zo hoor is die kleine verder aan het indalen. Daar kun je inderdaad jou klachten van hebben. Misschien heb je een blaasontsteking, want ook daarvan kun je deze klachten krijgen. Ik zou het morgen even laten nakijken bij de HA en anders maar rustig afwachten hoe het verder gaat. Warmte ne rust zijn bij die harde buiken aan te raden. Als er een regelmaat in de harde buiken komt en je krijgt meer pijn, je vk bellen. Groetjes Brigitte
maar is het normaal dat het erge pijn doet ik kan amper lopen en heb gewoon t idee dat hij er "uilhangt" mn rug is ook heel pijnlijk vooral bij mn stuitje en aan de voorkant heel laag bij mn schaambot