zelf inseminatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door twins2009, 2 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    geen idee of het op het goede topic staat maar ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.
    Wij zijn nu een tijdje bezig met klussen voor een derde kindje. het probleem is alleen dat mijn man al een hele tijd ( maand of 8) een "probleempje" heeft. Hij kan nog maar heel moeilijk tot niet komen in mij. Het blijft hangen. We hebben geen idee hoe het komt en het was er al voordat we besloten voor een derde te gaan. De afgelopen jaren hebben wij voor het zingen de kerk uit gedaan en was er niks aan de hand. Omdat het ernaar uitziet dat het probleem nog heel lang kan gaan duren en we toch elke maand willen benutten om zwanger te worden wil ik vanaf volgende maand gaan insemineren. Man kan namelijk wel gewoon met handwerk komen. Ik lees op inet allemaal verschillende dingen en wil dus weten wat nou de beste methode is. Ik dacht zelf aan het sperma gewoon op z'n buik opzuigen en dan inbrengen maar ik lees ook over opvangen in een bakje en dan even laten staan en inbrengen. Iemand tips of ervaringen?

2. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Opvangen in eetn urinecontainer. Met een spuitje (5ml) opzuigen en zo diep mogelijk inbrengen en dan het spuitje legen. :)

Even laten staan lijkt me onnodig omdat t wanneer het direct uit de penis komt het ook niet even blijft staan ;)

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik ben 2x in korte tijd zwanger geworden door middel van zelfinseminatie met behulp van een donor.

Ik bestelde steriele urinecontainers via internet en haalde steriele 10 cc spuitjes bij de apotheek.

Zorg dat de urinecontainer en de spuit op lichaamstemperatuur zijn voor gebruik. Want als het sperma ineens in contact komt met een koud bakje of spuit sterven de zaadjes vrij snel.
    Even onder een hemd op je lichaam dragen bijvoorbeeld voor je het gaat gebruiken.

Mijn donor deponeerde direct in de op lichaamstemperatuur gebrachte urinecontainer.
    Ik reed hiermee, onder mijn kleding, naar huis.

Bij thuiskomst zette ik het even neer en verwarme het spuitje op lichaamstemperatuur.
    Het sperma was inmiddels vervloeid wat het opzuigen in het spuitje vergemakkelijkt.

Daarna ging ik op bed liggen met een paar kussens onder mijn billen.
    Ik voelde met mijn vinger hoe mijn baarmoedermond lag (denk eraan dus handen vooraf goed wassen).
    Daarna bracht ik het spuitje zo diep mogelijk in in de richting waar mijn baarmoedermond lag.
    En dan spuitte ik het spuitje met enige kracht leeg.
    Daarna bleef ik zo'n 20 minuutjes zo liggen.

Op deze manier ging het prima.
    Twee keer in de derde ronde zwanger geraakt.

Veel succes!

4. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    dank jullie wel!

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Wat deezz zegt. Zo ben ik ook zwanger geworden van mn eerste. Maar er is op zp een uitgebreid topic over te vinden mocht je meer ervaringen willen weten ;) succes!

Deel Deze Pagina