Het begin?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door InesTaina, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Hallo

De afgelopen 2 dagen heb ik al de heletijd buikpijn/krampen, sommige pijnlijk sommige niet, helaas geen enkele regelmaat, maar nu vandaag wordt het steeds erger steeds vaker hardebuiken gepaard met redelijk wat pijn en steeds sneller, maar dan zakt het soms weer een paar uur weg om vervolgens terug te komen..
    Ik heb ook een raar gevoel door heel mn lijf wat ik echt niet kan plaatsen ik zu niet weten wat het is of hoe ik het zou moeten uitleggen

Ook zijn mijn honden ONGELOOFLIJK onrustig, lope heletijd naar de box of de babykamer lopen mij overal achterna

Zou dit het begin kunnen zijn?! Of zie ik gewoon spoken -_-
    Oh ik heb trouwens al wel langer oefenweeen en dit voelt gewoon totaaaalll anders

Hoe begon het bij jullie achteraf gezien? Iemand die dit herkent?

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Helaas heb ik er ook al zon 1,5 week last van ;)
    Aantal keer zo heftig dat ik de "weeen" maar ben gaan bij houden.
    Maar dan zakt het weer even af om na een tijdje weer terug te komen.

Volgens de VK echt voorweeen..
    Ook al 1,5 week extreem last van nestel/poetsdrang.
    Sinds eergister het gevoel dat het nu echt niet lang meer duurt.. veel pijn aan mijn buik en veel moe.
    Mijn katten luisteren totaal niet naar mij op het moment en zo ook mijn peuterpuber ;)

Ben benieuwd.. ik duim met je mee maar het kan dus ook nog even duren :)

3. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Ooh ja nestel/poetsdrang heb ik ook ontiegelijk erg, kan geen kopje meer op tafel zien staan!
    En idd het gevoel t gaat niet lang meer duren heb ik ook, ik ga me er alleen niet o verheugen want dan zul je zien dat ik overtijd ga lopen haha

Maar jij ook suc6 met de laatste loodjes dan!! Hopelijk kunnen we gauw knuffelen met onze kleintjes!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Had het 8 weken lang, incl drie cm ontsluiting...plus hoge vliesscheur en nog moest ik ingeleid worden op 38.1 hihi..
    Zelfs nog aan de remmers gelegen.
    Het is sowieso voorwerk, maar het kan ook het echte werk zijn, heeeeel spannend!

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik had met de eerste nergens last van, verloor op vrijdagochtend een beetje slijmprop op zaterdag avond de rest(tenminste denk dat het de rest was) zaterdagavond voelde het onrustig, rond 2uur 's nachts wat krampen en zondags om 21.33 is onze zoon geboren.

Nu heb ik sinds een week of 2 erg veel harde buiken en sinds deze week ook veel "menstruatie"kramp in mijn buik en onderrug, zal wel het voor werk zijn denk ik. Moet zo naar de vk dus zij zal dat wel bevestigen, hoop eigenlijk dat ze zegt dat het al weeën zijn en ik dit weekend ga bevallen hihi droom nog maar even door!

Ben het nog niet zat hoor de zwangerschap, maar ben zo nieuwsgierig naar het kleine meisje in mijn buik! Jullie?

6. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Bij mij zit ernu wel enige regelmaat in en ze doen ook steeds meer pijn..beetje het grvoel alsof er een zware ongesteldheid aan zit te komen alleen dan nog iets erger! Ook elke keer op t "hoogtepunt" het gevoel dat ik moet kotsen maar gelukkig gebeurd dat niet.. Verder n akelig niet uitlegbaar gevoel door heel mn lijf heel vreemd haha!

Hopelijk gaat t beginnen!! Ikben inderdaad voort ook zo benieuwd wie ik al die weken bij me heb gedragen!!

Deel Deze Pagina