Hi allemaal, Ik ben vandaag 15dpo. op 13DPO ook al getest en ik vind de oploop echt minimaal, willen jullie meekijken? De onderste is van vanochtend. Bedankt alvast!
Er is oploop, dus ik zou gewoon nog even rustig verder testen.. ik had bij deze zwangerschap ook niet meteen knaltesten maar zondag toch 29 weken zwanger. Ik zal even foto’s van mij testen plaatsen van deze zwangerschap
Oké. Dan was je bij de eerste test 12 dpo en nu 14.. Ik vind het er niet slecht uitzien hoor. Hopelijk is ie over 2 dagen weer donkerder
Kan best dat je ei pas na 72 uur sprong dan is dit zelfs 11 en 13 dpo. Of je had een dag later dan gemiddeld innesteling ofzo. Ik had deze zwangerschap tot 14 dpo ook tragere oploop dan gebruikelijk. De testen zijn ook niet meer wat het was. Met 2 dezelfde urinesamples 2 verschillende testen want ik had opeens een veel lichtere streep. Die tweede test was opeens een knaller. Met dezelfde urine dus. Er is wel duidelijk oploop hier dus ik zou toch rustig even afwachten ik zou het zeker nog niet afschrijven.
Nu stoppen. Kijk maar naar de controlestrepen. Die wisselen in intensiteit. Geeft zoveel onzekerheid. Je hebt echt een prachtige test voor deze termijn. Gefeliciteerd!