nog een keer testen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle25, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle25

2 jun 2006
    14
    0
    0
    Ik begrijp mijn lichaam totaal niet geloof ik. Ik ben dus eind november vorig jaar gestopt met de pil. Hiervoor had ik een onregelmatige cyclus. Nu ben ik tot die tijd 2x ongesteld geweest. De eerste keer was in maart de tweede in april dat liep gelukkig allemaal redelijk op tijd voor mijn doen. Nu is het zo dat ik dus op 20 april voor t laatst ongesteld ben geweest. Ik had klachten en heb ze nog steeds. ( slecht slapen, ongesteldheidpijn met vlagen, misselijk zodra ik in bed lig, misselijk na het eten, hoofdpijn, prikkelbaar, ontzettend vaak naar de wc) Deze dingen houden nu al een tijdje aan dan zou ik toch een keer ongesteld moeten worden lijkt me normaal duurt dat toch echt niet zo lang. (lijkt me) Heb dus afgelopen vrijdag een test gedaan maar die werkte niet echt geweldig omdat ik blijkbaar mn hele blaas dr op moest piesen ( goedkope test) En wat doe ik dan ik druk het staafje dan maar in de wc pot waar mn plas in ligt anders was de test sowieso afgeschreven. vast niet verstandig zeker? Dan is de werking zeker niet goed omdat er teveel water bij zit of niet? Ik heb echt geen idee maar hij gaf in ieder geval negatief aan. Nu is het dinsdag heb nog geen bloed gezien. Zou het dan toch verkeerd gegaan zijn met die test? Ik maak mezelf echt knettergek ik kan nergens anders meer aan denken.
    PFFF als t maar niet iedere maand zo moet zeg. Iemand een idee?

veel liefs danielle

2. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    ik zou gewoon even een nieuwe test doen. Dan weet je het zeker.

3. Niet meer actief

idd even een nieuwe test doen voor de zekerheid

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zoals hierboven gezegd, nog eens opnieuw testen.

Wat je misschien ook kan doen, is eens in een potje plassen en dan je test er 20 seconden inhouden, dan zou hij moeten lukken.

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Of een ander merk test proberen?
    Groetjes, Wendy

6. danielle25

2 jun 2006
    14
    0
    0
    he bedankt voor jullie advies. Ik heb dus gisteren weer getest en weer negatief. Ik denk dat ik te graag wil misschien. Maar de klachten blijven. Normaal als ik ongesteld moet worden blijven de klachten maar 2 dagen nu 2 weken. Tja ik wacht wel weer af. Als ik volgende week nog niets heb dan test ik nog 1 keer zoniet dan ga ik maar eens naar de huisarts, want moet er niet aan denken deze onzekerheid maandelijks te hebben bah! tot gauw liefs danielle

Deel Deze Pagina