nog een keer, weer een marktplaast ergenis GRRRR

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zo nu en dan zie ik leuke baby spulletje,

nu 3 mutjes . nieuwwwwwwwwww stond erbij, krijg ik ze binnen zag ik aan de labels niet nieuwwwwww en verdomme gewoon katten haren erop.( ba aaaaa )

heb er weinig voor betaald maar toch, ik verkoop ook op marktplaats en zorg dat alles gewassen en in goede staat zoals het in de adv staat.. mijn vintage kleding is nog wat betere kwaliteit dat wat ik binnen kreeg. Zo geef je toch wel de goede marktplaats verkoper een slechte naam.

ba :( doe de mutsjes wel naar de tweedehands winkel, ik koop voortaan nieuw voor mijn toekomst kindje.

zooo he he dat moest eruit ihiihihihihihi

xxx

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    jah... niet ieder mens is het hetzelfde en denkt hetzelfde zullen we maar zeggen..... dat is het risico met marktplaats en dingen kopen/verkopen. denk dat je er weinig mee kan.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Daarom koop ik ook geen kleding via marktplaats!!!! Ik verkoop alleen maar!!!

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm tja lekker zeg! Nouja je zou ze kunnen wassen natuurlijk, nieuw worden ze er niet van ;)!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hihi, ik heb ook ergenis:

Ik heb boeken besteld via marktplaats. 12 kinderboeken voor 15 euro (excl. verzendkosten). Krijg ik ze eindelijk binnen, maak ik de doos uit, zie ik echt waardeloze boeken. Er zaten er maar 11 in de doos, en van die 11 lagen er 7 uit elkaar. Er zaten zelfs kippenveren tussen de boeken. Echt waardeloos gewoon. Ik heb nu gemaild met de verkoper, maar nog geen reactie. Ze wisten notabene dat de boeken bestemd waren voor een basisschool.

6. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    :$:$:$

Kippenveren!!?!! Dat is echt te triest voor woorden....hoe durven ze:(:$

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw ik snap dat niet hoor, waarom mensen zo oneerlijk zijn!!
    Het zal hun zelf overkomen, moet je eens kijken hoe klein de wereld dan is.

Ik kan me er zo boos over maken, bah!

Ik koop zelf veel via mp, en tot nu toe mazzel gehad.
    Ik verkoop ook en ben gewoon eerlijk hoe het eruit ziet, lijkt me niet meer dan normaal

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad, dat lijkt me ook niet meer dan normaal. Schijnbaar zijn er nog genoeg mensen met andere normen en waarden.
    Ach ja, ik kon er ook nog wel om lachen hoor. Ik heb in ieder geval een sterk verhaal. Hahahahaha!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmmm prinses, das ook lekker zeg! Sjonge!

Hier 2 keer geprobeerd iets te kopen via marktplaats, eerste keer een kinderwagen de prijs die erbij stond was iets van €350, dat vonden wij prima dus een mailtje gestuurd, kregen we antwoord dat ze er eigenlijk €550 voor wilden hebben. Tja dan kunnen we natuurlijk net zo goed een nieuwe kopen! Dus das niet doorgegaan. Had me toen voorgenomen nooit meer iets te 'kopen' via marktplaast, tot afgelopen november ik een heel mooi tafeltje tegen kwam. Wij gemailt enzo, en steeds antwoord gekregen, hadden een afspraak om het te komen halen, maar werden ineens afgebeld omdat ze moest werken ineens. Daarna nog 3x een mailtje gestuurd, maar krijgen geen antwoord meer, nouja dan hoeft het ook niet meer hoor, het is inmiddels al een maand of 3 later...

Kortom hier nu toch echt besloten marktplaats te laten voor wat het is en dat niet meer te proberen ook!

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik had gratis videobanden(80stuks')zien staan op MP dus ik mail haar er stond wel bij tegen een kleine vergoeding voor de jongens, dus ik dacht als ze 2 kids heeft 5,00 per kind ofzo, mailt ze me terug nou wil er graag 20,00 voor hebben.
    Ik zeg nou dan ga ik wel naar de kringloop winkel zijn ze ook 0,25 cent per band.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik koop ook weinig van marktplaats, wel eens boeken.
    Maar had zo'n leuk setje kleding voor mijn dochtertje gevonden, van villa hap en mex, en ik heb dit keer de gok gewaagd.
    Echt een super mooi setje, vrijwel nieuw.
    Ze heeft het aan op het moment en het staat zoooo leuk.
    Maar goed, had nog een leuk rokje gezien, en die had ik ook gekocht. Maar het is vorige week naar haar zegen op de post gegaan, maar wat er binnenkomt, niet dat rokje.
    Nou was dat maar 2 euro met de verzendkosten 2.88 euro, maar toch! Je kunt niet iedereen vertrouwen. Grote uitgaven doe ik op marktplaats nooit. Voor een paar euro durf ik het aan.
    Mijn schoonzus kocht eens een sonja bakker boekje op MP, dat boekje is nooit aangekomen. Vervolgens zegt ze dat het bij de post mis moet zijn gegaan. Ja, als je dat bij voorbaad al bedenkt te zeggen..... :(!

12. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ik koop en verkoop vrij vaak via MP en soms idd geluk en soms valt het ook vreselijk tegen...

Ikzelf verkoop alleen spullen waar ik zelf ook blij van zou worden als ik ze gekocht zou hebben. Zou het vreselijk vinden als iemand iets van mij kocht en dan vreselijk spijt hiervan zou hebben... Dus hoop altijd dat mensen met plezier een pakje openen!!

Groetjes!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik verkoop ook af en toe iets op marktplaats....
    Heb niemand in me vrienden kring die een meisje heeft die jonger is dan Valerie, want zou het liever weggeven.

Had laatst een jurkje van Lief op marktplaats staan, om de foto op te leuken had ik er witte slofjes naast gezet.
    In de mail heb ik het ook aldoor over het jurkje gehad.
    Toen de koper het jurkje had ontvangen, vroeg ze waarom de leren slofjes er niet bij zaten.

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

werd laatst gebeld voor iets wat ik op mp had staan zou ze afgelopen maandag komen ophalen...niets gezien of gehoord echt irritant...

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    iii ja dat vind vind ik ook irri iemand mag het best ophalen, en dan ben je thuis ervoor komt er niemand, dus verzend alleen nog maar :D

ja okey niet als iemand om de hoek woont.. heb ze al gewassen de mutsjes voor de kringloop, maar zag aan de labels dat ze al een aantal keer waren gewassen dus dat betekend gedragen. nou ja hoop dat de volgende verkoper wat eerlijker is.

kippen veren gaan ook wel echt ver, :$

16. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had deze week het babybadje op MP gezet, gratis af te halen. Het stond nogal in de weg dus we dachten: dan doen we er nog iemand een plezier mee.

Die vrouw kwam het maandag halen en toen had ze twee mooie gebakjes (van een echte banketbakker) meegenomen als bedankje. Vond ik echt super! :)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat heb ik ook eens gehad. Een driewieler gratis.

Ik heb bij het afhalen een bloemetje meegenomen voor de "verkoper"omdat ze er wel iets voor mocht hebben.

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bah, wat smerig, kattenharen op een babymutsje. Zeker als het van een ander is. BAH!

Ik heb ook een keer een rieten stoel op MP gezet, gratis. Al gauw reageerde er een vrouw op en nam ze toen ze hem op kwam halen, een grote bos zonnebloemen voor me mee. Erg aardig van haar.

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Deze mensen verpesten het zo voor andere.
    Ik koop (bijna) altijd dure kleding voor mijn dochter en heb niemand in de omgeving met een meisje. De duurdere kleding gaat dus op MP. Ik probeer altijd duidelijke foto's te maken en garandeer dat mijn kleding schoon en netjes is. Mocht er wel iets mee zijn, vlekje oid meld ik het heel duidelijk.
    Wel merk ik dat mensen vaak voor een dubbeltje op de eerste rang willen. Een jottumjurk van 120 euro willen ze voor 7,50 hebben. Het moet wel reeel blijven vind ik. Het is tweedehands dus ik hoef niet de hoofdprijs maar het gaat ook niet voor niets weg.
    Ik vind het altijd weer leuk als ik achteraf een mailtje krijg dat het binnen is gekomen en ze er erg blij mee zijn.
    Ik zet ook weleens gratis pakketten erop (rompers, pyama's, h&m kleding etc) en dan zijn mensen echt brutaal. Of ik ook de verzendkosten betaal, of er wel merkkleding inzit, of ike ven overal foto's van wil maken....

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ik ben ook helemaal klaar met marktplaats.
    had laatst veel merkkleding er op gezet en wat gaan mensen bieden.....2,50:$
    Heb alles er weer af gehaald, dan maar in een doos op zolder.
    Had ook de kinderstoel er op gezet. Kwamen 3 biedingen die we alle drie terug gemaild hebben dat we akkoord gingen met het bod. Tot 3x (dus 3 verschillende mensen) niets meer terug gehoord. Mail dan even fatsoenlijk dat je er van af ziet.
    rare mensen zijn er op de wereld.

Deel Deze Pagina