@abcd1234 wat lief zeg! fijn dat er zulke mensen zijn. @sembem ik zet er vaak dan prijzen bij als ik eerst bieden heb gedaan en er komen belachelijk lage biedingen. want het idd jammer als er zo weinig word geboden. Ik heb tot nu toe dan echt geluk gehad. hier veel verkocht en ook best wat gekocht. voor Emma's uitzet hebben we al het een en ander gekocht op mp destijds. ook allemaal opgehaald (gaat dan om grotere bedragen). maar ook de dingen die ik gekocht heb en per post heb ontvangen ben ik tevreden over geweest.
Meestal zoek ik in de buurt, dan haal ik het zelf af en kan ik dus kijken hoe het eruit ziet. Tot nu toe nog geen nare ervaringen gehad. Ik heb nu een mega doos positiekleding te koop. Ik had een koper (hoef er ook echt niet veel voor te hebben). De doos helemaal klaar staan, ze had mijn bankgegevens, ik haar adres...vraag ik na een paar dagen waarom er nog niet gestort is.. Ziet ze er vanaf. Nou, vind ik zo raar! We waren al uit over de prijs, gegevens al uitgewisseld, .. ze mailt ook niet zelf, nee, ik moest haar eerst vragen waar het geld bleef. Eerlijk, ik had het al bijna op goed vertrouwen naar het postkantoor gebracht! Ben zo blij dat ik dat niet gedaan heb! Dusse..als iemand nog belang heeft bij super veel positiekleding (50-delig geloof ik) rond maatje 38
Hier gemengde gevoelens over marktplaats. 4 jaar geleden een hele mooie babykamer op de kop getikt, maar dan wel eentje waar het telefoonnummer bij stond en die we zelf op konden halen. Daarna er zelf een kastje op verkocht, ging prima meneer kwam het ook netjes ophalen. Toen iets van jan en dat moest verstuurd worden maar dat is ook netjes betaald en verstuurd. Kleding pakketjes erop gezet maar dat was geen succes, mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang, dus alles er weer afgehaald en hier bij de tweede hands winkel gebracht (dan deel je de opbrengst). Skeelers - geen succes spiegelreflex camera - geen succes Een aquarium en die wilde iemand wel hebben voor de gevraagde prijs, eerste afspraak om het op te halen zegde hij af. En 5 minuten voor de 2de afspraak belde hij op om te zeggen dat hij toch een nieuwe had gehaald. Nu onze oude eethoek erop staan, tafel + 4 stoelen en een bod gehad van 10,-. Sorry maar voor dat geld hou ik hem liever (staat nu op zolder) Groetjes Antia
wij hebben tot nu toe eigelijk alleen maar goeie ervaringen gehad groot nieuw hoekbankstel voor 200? euro (mevrouw har ruzie met haar man die het bankstel gekozen had... dus dat ding MOEST van haar weg) een audio set van iemand die totaal geen verstand van had. dus eigelijk alleen maar geluk gehad. zelf zet ik zelf ook wel eens wat op MP maar zorg echt dat het netjes en schoon is..
Wat jammer zeg dat sommige mensen het zo verpesten. Ik koop regelmatig via mp. Ik zie ook wel eens ergens vanaf maar dan mail ik de persoon wel. Laatst had ik snowboots gekocht voor de jongste en de mevrouw had ze al op de bus gedaan voor ik geld over had gemaakt. super lief en veel vertrouwen. heb haar ook heel erg bedankt voor het vertrouwen. zo kan het dus ook. Ik heb eigenlijk tot nu toe altijd goede kleding gehad.
Ik verkoop best veel via mp. Kleding van mijn meisje dat te klein is en waarvan ik weet dat ik het voor een tweede niet weer ga gebruiken. En kleding van mezelf dat ik niet meer draag. Alles ziet er nog goed uit, anders zet ik het er niet op. Soms koop ik ook wel eens wat, en het valt vaker tegen dan mee. Helaas... Heb een keer een draadloos toetsenbord en muis verkocht via mp. Geld overgemaakt, pakje verstuurd. Beweerde die man dat ie 'm niet gehad had. Ik de code van het pakketje doorgegeven, maar nee, hij had niets gehad. Ik had nog een zelfde set op mp staan (twee pogingen, maar kan er niet mee overweg haha, werk nu alleen nog met laptop). Ik aangeboden dat ie die wel mocht overnemen en dat we dan de verzendkosten zouden delen. Toen was het pakketje opeens terecht! Het lag bij buren ergens verderop in de straat die weinig Nederlands spraken. Jaja, denk ik dan. Je wilde gewoon twee sets voor de prijs van een... Mafkees..
hey dames nog een tip,, de site hippas, kan je merk kleren of dure vintage kleding ook kwijt ( adv is gratis ) daar zet je een vast prijs bij en daar valt niet over te praten daar , prijs is prijs ehb daar al twee dingen verkocht met succes. marktplaats verkoop ik ook veel maar daar kunnen de mensen soms erg zeuren over de kleinste bedragen bleeeeeeeee.. ik heb ook een hel jurk nou ja hel , is een mooie jurk maar tot nu toe al 4 kopers gehad die zeggen en toch niet of niets laten weten of ik ben ziek en dan niet even vermelden maar pas als ik erom vraag waar ze zijn. maar ja soms verkoop ik ook goed, heb ik weer een centje meer voor mijn eigen kleding. xx
Ik ben toevallig deze week aan het hobbieën gegaan op MP voor mijn zoontje en heb een aantal kledingsetjes op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje en gelukkig is alles meteen opgestuurd naar me. Dus nee, ik heb nog geen nare ervaringen gelukkig met MP.