Met nog 3 weken tot de uitgerekende datum zijn wij nog steeds niet uit over de naam. Op dit moment zijn er 2 namen waar wij tussen twijfelen, namelijk Isa en Yara. Ik neig naar Isa en mijn man neigt naar Yara. Hij vraagt zich af of Isa niet te populaire naam is. Ik heb het even opgezocht en vorig jaar is deze naam aan ca. 500 meisjes gegeven. Als je dat afweegt tegen 90.000 meisje die in 2010 geboren zijn in NL dan vind ik het nog wel meevallen met de populariteit. En heel origineel hoeft de naam ook niet te zijn. Ons zoontje heet Kaj. Het is geen vereiste dat de naam bij zijn naam past, dat vinden wij niet belangrijk. Maar voor de volledigheid vermeld ik het even. Welke van deze 2 namen vinden jullie leuker? Wellicht helpt het iets
Ik vind Isa leuker, past ook beter bij je zoontje zijn naam.. is mijn mening! Lastig he, als je partner en jij het niet helemaal met elkaar eens zijn! Bekend probleem
moeilijk, ik zou ook twijfelen. Ik vind het beide leuk bij kaj en ook leuke namen. Maar als ik toch moet kiezen: Isa!
Ik vind persoonlijk ook voor Isa kiezen. Vind Yara ook erg mooi maar grote kans dat ze altijd moet zeggen 'met een Y'...ik moet dan met mijn eigen naam ook en vind dat soms zo irritant. (kan ook aan mij liggen Vind Isa ook zachter klinken..succes met jullie keuze. (welke naam kiest Kaj?)
Dank je, dames. Ik vind Isa ook net iets leuker. Ben benieuwd naar meer meningen. Felicee: Kaj laten we niet kiezen, binnen de kortste keren weet onze hele omgeving de 2 namen, beter van niet
Ik zie bij beide namen wel net een ander kindje voor me - Isa is net wat liever dan Yara (toch maar veranderd om geen Taartje te krijgen ), die laatste naam vind ik net wat meer pit hebben. Ik hou echter heel erg van lieve namen en dat de naam erg populair is zou me ook niet tegenhouden, dus ik zou voor Isa gaan. Vind ik ook net wat leuker bij Kaj, en hoeft ze later inderdaad niet uit te leggen.
Dat zou wel wat zijn, dat je moeder je opbelt en zegt wat zij zou kiezen, de buurvrouw, de leidster van het kdv, die vrouw van op de hoek Krijg je wel veel meningen te horen
Zo zal idd wel gaan, maar ik laat het niet volledig afhangen van meningen, het gaat om de laatste duw. Mijn moeder vindt Isa trouwens helemaal niks, maar daar trek ik mij lekker niets van aan.
Ik vind allebei de namen prachtig. Maar als ik zou kiezen omdat je zoontje kaj heet zal ik isa doen...
Ik zou dan voor Yara gaan. Vind Isa veels te populair op het moment. Staat na het 1e kwartaal van 2011 al op plaats 4 van meest gegeven namen...
Een vriendin van mij had dit probleem ook en heeft een besluit genomen toen het kindje geboren was. Ze vond toen Claire beter bij het kindje passen dan Donna...
Ik vind Isa beter bij Kaj passen. bekt lekkerder. Maar ikvind Yara veel leuker . Isa isookleuk, maar inderdaad echt van2010/2011 zegmaar. Yara is origineler!