Hallo Dames, We zijn er nog steeds niet uit Wel inmiddels een nieuw favorieten lijstje.. Zouden jullie willen stemmen en motiveren wat jullie mooi vinden en waarom... Alvast bedankt!!
Ik heb op Tycho gestemd, vooral omdat ik denk dat die naam wat 'makkelijker' is in Nederland. Met de andere namen kun je problemen krijgen met uitspraak, anders had ik misschien wel op Lennon gestemd (maar ook vooral omdat ik John Lennon goed vind ).
Lewis! stoere, leuke, niet zo heel gewone maar wel normale naam. En als heel goede tweede Tycho. Totaal andere naam dan de rest van het rijtje, maar wel leuk. Met de andere 3 namen heb ik helemaal niks.
Wat vind je van Ferron? Staat hier hoog, maar kan helaas niet gegeven worden doordat er al een kindje in de naaste omgeving zo heet. Lennon heb ik gestemd. Deze is afgekeurd door vl. Wij zoeken dus nog leuk verder.
Ferris en Lennon vind ik 't leukst! Tycho te gewoontjes en te hard en vind ik gewoon geen mooie naam. Trevis doet me - simpel maar waar, aan travestiet denken, Lewis vind ik te oubollig.
tycho - maar eigenlijk alleen om dat ik de rest niets vind. Ik ken inmiddels 4 of 5 tycho's , dus vind hem eigenlijk te populair. Ferron of Ferran zou ik wel een mooi alternatief vinden voor Ferris.
Ik ken twee tycho's, en dat zijn nu niet de leukste jongetjes, dus de naam vind ik ook niet zo leuk meer, haha. Lewis, ik ken een meneer met het syndroom van down met deze naam, dus heb ik ook een beeld bij. (niks mis met deze meneer hoor! Heel lief...) Lennon, klinkt leuk, hoor je niet vaak, ja gewoon leuk.
Ik vind het op Lennon na allemaal leuke namen maar heb op Ferris gestemd. Een kennis van me heeft haar zoontje Fender genoemd, ook al zo leuk! Succes met het maken van je keuze!
Ik hou van: doe maar gewoon...dan doe je al gek genoeg. Tycho vind ik nog de meest 'normale' naam uit je rijtje... Maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Succes met de keus!!
Ferris, vind het hongaarse Ferenc (uitspraak ferrens) nog mooier eigenlijk; Als tweede Lennon. De minst mooie naam uit je rijtje vind ik Tycho.
Lennon vind ik het leukst uit jouw rijtje, ik heb de naam ooit op mijn lijstje gezet, leuke stoere naam en een mooie betekenis (geliefd) en leuk af te korten naar Lenn. ik vind Trevis en Tycho het minst leuk uit jouw rijtje.