Effe meekijken, dames; wie snapt ut?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kabouter Klus, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Effe kijken hoor, ik snap er niks meer van...

Eigenlijk had ik op vr. 10 Nov. of za. 11 Nov. ongi moeten worden. Dat is een paar dagen vroeger gekomen, nl. op woe. 8 Nov. Op za. 18 nov. een ovu-test gedaan omdat het zo rommelde in mijn buik (ook al zou ik pas afgelopen woensdag ofzo mijn eisprong moeten hebben); positief! De avond daarvoor en ik geloof de twee avonden daarna (na de postieve test) hebben we geklust. Niet echt heel bewust (hadden andere dingen aan de kop), maar goed. De afgelopen week een aantal dagen een flink gerommel in m'n buik gehad, beetje zo'n flauw ongi-gevoel. Niet echt pijnlijk, maar anders dan normaal. In de nacht van do. op vrij. werd ik midden in de nacht een keer wakker van een flinke steek in m'n buik; was effe heel heftig, maar heeft gelukkig niet lang geduurd.

Tja, zullen jullie denken, weer zo eentje, die wil weten of ze zwanger kan zijn.... Nee, dus.

Ik wil eigenlijk weten welke datum ik nu als mijn NOD moet gaan rekenen? De "oorspronkelijke" datum (dit zou ca. 8/9 december moeten zijn) of, moet ik nou wel die twee dagen in mindering brengen dat ik eerder ongi ben geweest de laatste keer? :eek:

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoi

ik zou 16 dagen optellen bij de datum van de positieve test.

groetjes

Deel Deze Pagina