Wat zijn mijn kansen..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaMirella, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal, ik ben een beetje onzeker...
    Ik ben al ongeveer 10 maanden zonder pil, in principe gestopt wegens hormoon prolemen, door de pil werd ik niet zo vrolijk :-S
    Maar diep ik m'n hartje verlang ik ook naar zo'n klein hummeltje...
    In het begin lette we erop dat we "voor het zingen de kerk uit" deden zeg maar ;) Maar na een tijdje werden we steeds onvoorzichtiger en haden we het er wel eens over dat we toch wel graag een kindje willen maar eigenlijk is de situatie er nog niet naar, we zijn op zoek naar een huisje en eigenlijk nu aan het antwoord aan het wachten of we het huisje krijgen van een nieuwbouwproject (verw. volgend jaar klaar)! Maar nu denk ik dus van, we hebben echt heel vaak gevreeën tijdens en voor mijn eisprong (ik voel mijn eisprong namelijk) en ik heb een cyclus van 26 dgn. kan de dag erop gelijk zetten dat ik het word! Dus een regelmatige cylus... Het moet toch EENS gebeuren ? Ik hoor zoveel om me heen dat ze binnen een paar maanden zwanger zijn, dus dan denk ik, wat is er nou mis met mij? Of met mijn vriend? Zal ik een onderzoek aanvragen? Of wachten tot we zekerheid hebben over het huis?

HELP !

Groetjes, Lellebel

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Er hoeft helemaal niks mis te zijn hoor met jullie. Bij het ene stel gebeurt het gewoon sneller dan bij het andere stel. Volgens mij word je pas na een jaar van serieus proberen doorverwezen tenzij er een andere medische indicatie voor is.
    Ik weet wel dat dit je misschien niet opvrolijkt maar helaas gaat het allemaal niet zo snel als we zouden willen.
    Heel veel succes en hopelijk krijgen jullie het huis.

Lieve groetjes, Bibu !

3. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    hoi hoi,
    wel spannend allemaal.
    Ik zou misschien wachten op het huisje, en als dan alles op orde is lekker voor een kindje gaan klussen.
    Bij de ene duur het wat langer als bij een ander, om zwanger te worden.
    Misschien ben je er onderbewust toch nog niet helemaal aan toe, ivm het huisje. Je lichaam zit raar in elkaar :(

In iedergeval wens ik jullie veel succes met alles ;)

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    sinds de dag dat ik stopte met de pil ben ik al regelmatig en nu 14 maanden verder nog niet zwanger,en er is met mij in ieder geval niks aan de hand al dus HA.
    het kan diverse oorzaken hebben.
    bij ons waarschijnlijk stress (4 overlijdens in 8 maanden tijd)
    soms moet je geduld hebben , ook al is dat heel moeilijk als je iets graag wilt.

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    even een tip voor als je een baby hebt en dan voorlopig niet zwanger wil worden... Voor het zingen de kerk uit is geen veilige manier hier kun je wel degelijk zwanger van raken door b.v voorvocht ;)

6. Niet meer actief

huh?

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    GESCHREVEN werd :In het begin lette we erop dat we "voor het zingen de kerk uit" deden zeg maar

vandaar....

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja ik weet het, voorvocht kan al een zwangerschap veroorzaken, maar we hebben een instelling van, komt het is het hartstikke welkom! Dus vandaar.. Als ik het écht niet zou willen dan gebruik ik wel wat erbij...

Wel bedankt voor alle reacties, ben wel een beetje opgelucht, ben ook niet de enigste waarbij het langer duurt, en dan zijn we niet eens echt hééééll serieus bezig... Ik voel me alleen heel vaak onzeker erover, ik denk dat er best iemand is die snapt wat ik bedoel...
    Als ik het huisje niet krijg ga ik gewoon gauw een ander huisje zoeken, want ben er aan toe! Op naar een toekomst met misschien ooit een kindje........

Groetjes...

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ook al ben je in je vruchtbare dagen en is het sperma van je mannetje hartstikke goed, dan is een bevruchting alsnog een heel ingewikkeld proces... Dus het kan lang duren.

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal... hier ben ik weer...
    Ben een dag over tijd.. En heb een huisje aangeboden gekregen ! Maandag kijken... :-S
    Spannend ! Maar goed, miss. word ik het vanavond of morgen wel :\

Groetjes, Lellebel

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Huh, 2 dagen dus.. :-| gister had ik het moeten worden !

gr...

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    HELPPP ! IEMAND?
    Ik moet effe reactie hebben hoor... ik heb ook echt geen gevoel dat ik ongesteld ga worden ofzo.. maar ook niet het gevoel van: "ik weet zeker dat ik zwanger ben" wat je veel hoort zeggen ? Ik ben zóóóóó benieuwd, maar wil nog niet testen ben bang voor het antwoord, als er dalijk weer niets is dan heeft m'n lichaam me deze keer echt hééél erg voor de gek gehouden hoor! Ben wel steeds misselijk maar daar heb ik heel vaak last van..

Zit er nog iemand in hetzelfde schuitje..?! HELLUUPP!

groetjesss..!

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi allemaal

Ik ben nu ong 2 jaar van de prikpil af en ben tussen die tijd een jaar niet ongesteld geweest dat was beroerder ook omdat er spanningen was met mijn pleegvader die is sinds vorig overleden aan longkanker en botkanker en ook omdat ik dacht dat er iets met me aan de hand was ben doorverwezen naar het ziekenhuis en hebben ze me toen onderzocht wat totaal niet prettig was maar alles was normaal en heb toen daarna gelijk bloed laten prikken en binnen een week kreeg ik de uitslag van het bloed er was niks aan de hand de HA heeft gezegt dat ik zo vruchtbaar bent dus ik zit mij ook af te vragen waar blijft onze hummel maar dat wil nog niet echt zit wel stiekum af te vragen wanneer dus ik weet hoe iedereen zich voelt en dat is kl*te

mijn nod is 15 dec [-o<

Deel Deze Pagina