Ik lees net een topic, waar mensen met de botte bijl op een persoon gaan inhakken. Ik heb daar wel n beetje moeite mee hoor. Zeker als je de situatie niet kent, vind ik dat je wel n kleinbeetje voorzichtig met elkaar om kan gaan. (ja ik ben ook wel es bot geweest) Voel de situatie een beetje aan, zou ik zeggen. En slik miss dan es n opmerking in. Mensen die dit over zich heen krijgen, kunnen zich zo rot schrikken en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
waarom zou dit topic uit de hand lopen? ik vind het goed dat minni zegt hoe zij dit ervaart. Dan is er toch niets mis mee dat er reacties op volgen?
Omdat we hier nu verder gaan met n eigenlijk ander topic als voorbeeld. Ik vind dat ieder zn mening mag geven maar doe t dan op n normale manier en zoals de topic starter van t andere topic begon.. nou daar maak je geen vrienden mee lijkt mij. Maar moet eerlijk zeggen dat t me niet (meer) boeit dus..
ze heeft toch op een normale manier haar mening gegeven? Maar ja, laat maar zitten, voordat het uit de hand loopt...!
iedereen ervaart bepaalde dingen weer anders, en de een reageert ergens op zonder ergens ook maar iets af te weten en vormt een mening puur op hetgeen er gezet is, en weer een ander geeft zijn of haar mening omdat die er wel het een en ander van weet, maar niemand weet wie er wat weet en waarop iemand zijn mening gebasseerd is. ik denk ook niet dat het nodig is om uit de doeken te doen waarom je wel of niet ergens op mag / kan reageren... iedereen heeft zijn / haar eigen mening en iedereen geeft zijn mening op een andere manier, net zo goed als hij / zij een mening anders ervaart dan bedoelt..... idd soms gaat het misschien iets te fel maar voor wie? de een kan meer hebben dan de ander, de een zit al in zak en as bij het woordje boe terwijl de ander zich rot lacht.... feit is en blijft dat iedereen anders is.... en als je niet alledaags topic opent op een nogal vreemde manier tja dan is het niet zo heel erg vreemd ook dat men bepaalde reacties ook geeft... "ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"...
Ik vind dit eerlijk gezegt ook niet nodig. we sluiten een topic niet voor niks en als we dan gewoon verder gaan in een nieuw topic heeft dat niet veel zin he? Dus minni, ik snap je gevoel maar ga hem wel op slot zetten.