Welke naam vinden jullie mooier voor een meisje? Beau of Nouk We houden van stoere namen,niet veel voorkomend maar ook niet gekunsteld. Dus andere suggesties zijn ook welkom.
Beau vind ik een jongensnaam. Dan zou ik kiezen voor Bo. Als je het als Bo zo schrijven zou ik daarvoor gaan. Anders Nouk, want Beau voor een meisje vind ik echt niet mooi.
Wij vinden Beau echt een meisjes/unisex naam ...smaken verschillen natuurlijk. In onze ogen is Bo wat onaf
Bo en Nouk stonden beiden op ons lijstje. Uiteindelijk hebben we voor Fem gekozen maar ze blijven op het lijstje voor een eventuele derde. Maar goed, Beau vind ik een jongens naam en echt ook niet mooi voor een meisje. Dus wil je het zo laten dan zou ik voor Nouk kiezen. Anders gaat mijn voorkeur iets meer uit naar Bo.
Ik sluit me aan bij de rest. Beau vind ik ook meer een jongensnaam. Bij Nouk zou ik denken dat het een afkorting voor Anouk is. Vind Bo wel leuk.
Ik kende de naam Nouk helemaal niet, vind het ook niet zo mooi. Voor een meisje zou ik kiezen voor Bo.
Nouk! Vind Beau een jongensnaam, en bo vind ik niet mooi! Miss nog: Jill Nikki Resa Nina Nine Saar Liz Gigi Zara Ziva Dane Dana Noor Yara
Dat kun je wel vinden, maar beau is toch echt de mannelijke uitgang van het woord. Belle is de vrouwelijke vorm. Ik vind de naam Bo trouwens leuker dan Nouk voor een meisje, ik vind Nouk dan weer heel onaf
Bij Beau denk ik ook aan een man. Inderdaad is Belle de vrouwelijke vorm. Bij Nouk moest ik even denken aan de uitspraak, maar dat ligt aan mij . Dacht dat je het uitsprak zoals Noud, maar dan met een K op het eind. Toen kwam Anouk voorbij en realiseerde ik me dat je het als Noek uitspreekt. Ik kies in dezen dan voor Nouk. Stoer en leuk!
Ik vind Nouk echt een een hele leuke naam kennissen van ons hebben hun dochtertje (geboren in mei) ook zo genoemd. Echt heel leuk, stoer maar toch echt voor een meisje en je hoort het zelden.
Ik vind Bo een leuke meisjesnaam, wel met die schrijfwijze, Nouk vind ik onaf klinken. Denk dan aan Anouk.
Beau vind ik mooier dan Nouk - Beide schrijfwijzen Beau en Bo zijn unisex, dus in zoverre is er geen mannelijke of vrouwelijke schrijfwijze, hoewel Beau meer voor jongens gebruikt wordt en Bo voor meisjes. In 2015 Beau 73x voor jongens In 2015 Beau 46x voor meisjes In 2015 Bo 35x voor jongens In 2015 Bo 201x voor meisjes - Beau als meisjesnaam komt van de meisjesnaam Isabeau #ISABEAU : prénom de fille - histoire, origine et statistiques du prénom Isabeau Bo als jongensnaam komt van jongensnaam Boson, Bosøn, Bossen https://www.nordicnames.de/wiki/Bo_m - Suggesties (zitten wel weer een antaal unisexnamen tussen) Bregt - Brecht : unisex Brinn : unisex Britt : unisex Dimph Dinth Djem Do Eef : unisex Ems Fee - Fé Fenn : unisex Fleur Fos Jill Jip :unisex Juul : unisex Ké - Kee Kim : unisex Kris Liv - Lif - Livv Lou - Loe Maud Mex - Meks : unisex Mint Niev Nim : van de naam Nimue Noor Puck : unisex Ro - Rho Skout : unisex Soof Storm : unisex Tess Wies : unisex, mannelijk van Aloys, vrouwelijk van Louisa Yf : unisex