Kan iemand deze even in nega zetten zodat ik het tweede streepje misschien wel kan zien? Whahahaaaa hoe duidelijk wil je het hebben?! Gefeliciteeeeeeeerd!!!
Ben zo blij met jullie reacties, daardoor begint het een beetje door te dringen Pfff, wat is dit spannend zeg!!!
Thanks meis, mijn man durft er nog niet van te genieten omdat het nog zo pril is! Maar ik ga uit van het positieve natuurlijk !! Komt goed met ons het dringt vanzelf wel door! We mogen het nog niet zeggen en ik denk pas als mensen ons feliciteren dat het langzaam komt haha ! xxxx
Iedereen super bedankt voor de reacties! Echt raar dat je het gewoon niet kan geloven terwijl het voor je neus ligt. Heb net een digitale test gedaan en deze gaf een leesfout, echt balen!! 12,50 weggegooid. Maar goed, ik vertrouw maar gewoon op de kruidvat test. Na jullie reacties begin ik het echt te geloven
Echt heerlijk!! Jij ook nogmaals van harte gefeliciteerd!! Ik heb een clubje aangemaakt, misschien vind je het leuk om daar verder te kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/324892-positief-getest-rond-kerst-2011-a.html