overtijd, rare cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxmichelle, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik ben nu 8 dagen overtijd en heb al 4 zwangerschapstesten gedaan. Voelde me eerst echt zwanger, maar bij de 4e zwangerschapstest heb ik mij toch neergelegd dat het helaas niet zo zal zijn.. ik wil graag door naar de volgende ronde! Had steeds wat steekjes in mn liezen en een opgeblazen gevoel in me buik. Echter had ik van de week na dat we seks hadden gehad een soort slijmprop met een rood puntje erin (had het nog nooit gehad?). Had hier ook een topic over geplaatst. De volgende dag had ik ineens beige/ roze afscheiding (en lichte menstruatie kramp).. gister ook nog een beetje en nu alleen wat wittige afscheiding. Ik had na die eerste beige afscheiding verwacht dat ik ongesteld zou gaan worden, maar dat is nog niet gebeurd. Voel nu nog steeds soort van lichte kramp in mn buik, maar niet echt menstruatie krampen.. Wat kan dit zijn? Of ben ik ongeduldig en zal ik over een paar dagen ongesteld worden? Iemand die het herkent? Kan het ook zo zijn dat ik nu pas mijn eisprong heb gehad, omdat mn cyclus nu pas natuurlijk wordt ofzo (sinds juli gestopt met de pil).. Help!

2. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    niemand?

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Pfff, moeilijk te zeggen. Het kan inderdaad dat je cyclus gewoon van slag is door het ontpillen. Maar misschien is het iets anders (misschien zelfs toch zwanger, maar is het nog te pril om te testen).

Het enige dat ik je kan vertellen is dat ik ook een keer flink overtijd was, maar toch niet zwanger was (wel heel veel klassieke zwangerschapssymptomen!). Ik ben uiteindelijk pas 29 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden. Alle testen, inclusief bloedtest, waren ontzettend negatief. Ik herken jouw klacht van de rozige afscheiding, die vervolgens weer ophield. Dit heb ik een paar keer gehad (half/heel dagje roze afscheiding, en dan weer 2 dagen niet, en dan weer wel, en dan weer niet, etc). Uiteindelijk werd ik 9 dagen na de eerste roze afscheiding toch nog ongesteld.

Ik zou dus nog even afwachten wat jouw cyclus gaat doen. Geef het nog een weekje en doe dan voor de zekerheid nog een test als je nog niet ongi bent geworden. Succes!:)

4. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Dankje voor je reactie! Ben benieuwd hoe het gaat lopen en zal nog rustig een weekje wachten of ik misschien ongesteld wordt!

5. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Andere die dit herkennen?

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Niet jouw klachten, maar wel dat mijn lichaam er maanden over heeft gedaan om te ontpillen. Het kan dus zijn dat je cyclus nog niet is hersteld en dat het nog niet helemaal regelmatig is. Ik snap dat je nu snel ongesteld wil worden. Ik hoop dat dat snel gebeurd zodat je weer verder kan, maar het heeft bij de meesten wel echt even tijd nodig om te ontpillen.
    Succes

7. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Jaa idd het zal vast met het ontpillen te maken hebben. Denk dat ik nooit meer aan de pil ga hoor, wat een zooi!

8. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ja he! Ik ben in 2008 gestopt en ik wil er ook eigenlijk ook nooit meer aan beginnen. Misschien dat mijn man maar iets moet gaan 'regelen' tzt :-D

9. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Haha echt he! Als ik uiteindelijk zwanger ben ga ik me maar eens verdiepen in alternatieven..

10. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Denk elke keer oke nu ben ik ongesteld geworden.. ga ik naar de wc en nog niks!

11. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ja frustrerend is dat. Je wilt gewoon verder. Hopelijk hoef je er niet te lang op te wachten

12. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Vandaag is dag 40 van mn cyclus 😒

13. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ik heb hetzelfde als jou. ben twee maanden eerder gestopt met de pil. Ik ben ook overtijd. tenminste ik weet mijn eigen cyclus niet maar langer dan de vorige keren.
    Ik ben naar de dokter geweest

en die zei dat het kan zei omdat mijn eigen cylcus op gang komt ik nog geen eisprong kan hebben. kan wel maar de kans is klein aangezien ik vrijwel begon met de pil toen ik ongesteld werd. ik weet niet hoe dat bij jou zit. de misselijkheid en pijn in de borsten kan zijn door mijn eigen hormonen. zij raadde me aan minder druk erom te maken minder er mee bezig te zijn. twee weken wachten tenzij ik ongesteld werd dan niet testen.

het kan dus twee kanten op gaan...
    1 de hormonen zijn nog niet genoeg aangemaakt waardoor de test negatief is. en je moet nog even wachten
    2 je heb nog geen eisprong en je menstruatie is nog onregelmatig en is bezig met regelmatig worden en je moet dus wachten

14. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Denk idd dat het 2 is haha wat duurt wachten lang he!!

15. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Denk ook echt steeds heee daar is mn menstruatie, maar dan is het gewoon veel afscheiding:(

16. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    nog steeds geen menstruatie, heb de dokter gebeld en maandag een afspraak. hopelijk wil ze wel bloed laten prikken en urine controleren (misschien blaasontsteking ofzo?)

Deel Deze Pagina