Als ik koningin was en me nergens druk om hoefde te maken en ik bakken met geld en nanny’s zou hebben zou ik ook wel vier kinderen willen overigens. Nee, wij houden het bij twee.
Ik vind het jullie eigen keuze. Maar wil jij echt echt echt nog een kind als je je druk maakt over wat anderen ervan vinden?
Ik maak me niet druk over wat anderen ervan denken. Maak je dat op uit mijn openingspost? Ik heb het zelf nog een keer nagelezen, maar ik heb niet de indruk dat het zo overkomt
Je topic titel is: nog een kindje willen egoïstisch? En dat is een vraag naar wat ik ervan denk. Als je er zo mee bezig bent dat je die vraag op een forum stelt, dan maakt het je naar mijn mening heel veel uit wat een ander ervan denkt.
Zo heb ik het helemaal niet opgevat. Ik dacht 'is het egoïstisch om nog een kindje te willen?' Dus niet: vinden anderen het egoïstisch als ik nog een kindje wil
Ts schrijft wel meer wat mij doet vermoeden dat ze de tweede bedoelde. Maar als ts zegt dat ze dat niet zo bedoelde, dan ga ik hier uiteraard niet haar post woord voor woord ontleden. Het is lastig om in een paar zinnen precies te schrijven wat je bedoelt en ts heeft haar stuk nu aangevuld.
Kan kloppen hoor, ik verwoord dingen weleens vaker anders dan ik bedoel. Ik kom niet altijd even helder over geloof ik. Gelukkig zijn er altijd mensen die het wel snappen