Ongerust, steken en drukkend gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderfladder, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik maak me echt zo ongerust !! dat ik na wat lezen toch maar een berichtje plaats. Rond mn eisprong en daarna heb ik nu al 5 dagen pijn en steken onderin mn buik. Dan weer links en dan weer rechts. Daarbij heb ik ook een drukkend gevoel op de onderkant. :( Zit nu trouwens op 6 DPO. Na 3 miskramen ben ik echt zo ongerust, zeker als je dan aan het lezen gaat en bij bijv. buitenbaarmoedelijke zwangerschap terecht komt. Pfff... ik hoop echt op reactie van herkenning, waar het vandaan komt of wat dan ook!

2. zeventien

zeventien Lid

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Utrecht
    Een miskraam heb ik nooit gehad. Wel bijna 1 week steken rechts en links. Soms felle steken. Opgezette buik. beetje nare pijn onder in buik. Tja en een week later werd ik ongesteld. Ik herken het dus wel! Wellicht voel je de innesteling?

3. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het de innesteling is meid.. En de pijn die je beschrijft lijkt daar wel op, denk ik zelf!!
    Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik me zo gek gemaakt met alle info op internet.. Was ook heel erg bang voor bbz etc. En helaas is het ook niet goedgekomen.. Een mk met 5 weken en 2 dagen.. Dus focus je niet op slechte dingen meid..

Deel Deze Pagina