Hey! Ik ben nu gestopt met de pil en had donderdag een piek op de ovulatietest. Daarvoor al 4 dagen erge buikpijn. Vrijdag was de pijn echt niet meer te doen. Ik kon bijna niet zitten en moest het gewoon wegpuffen waardoor ik pijnstilling heb genomen. Gisteren was alle pijn weg. Nog wel een beetje gevoelige buik gisteren en vandaag. Maar jeetje niet normaal zeg! Meer dames die zo'n last hebben?
Ik heb er ook veel last van gehad. Begon na mijn tweede bevalling vooral. En de eisprong na een miskraam die ik voor mijn derde zwangerschap had was ook vreselijk ongemakkelijk. Nu heb ik al een jaar geen cyclus en dus ook geen eisprongongemak, maar ik heb nog de hoop dat het beter wordt en het niet het vooruitzicht is om tot de overgang maandelijks pijnlijke eisprong te hebben. Zou een kruik je nog hebben geholpen? Of kan je de soort pijn wat meer beschrijven evt? Hier was het echt een gevoelige baarmoeder(mond). En ook kramp, misselijkheid, duizelig.
Hier ook veel meer last dan normaal. Ik moet wel zeggen dat ik onlangs een miskraam heb gehad en vanmiddag een vet positieve ovulatie test heb gehad. Ik ben misselijk en ontzettend pijnlijke steken aan de linkerkant.
Ik heb er ook last van gehad bij mijn laatste ronde, en toen bleek ik twee weken later zwanger te zijn!
Ik heb het ook! Bij mij wel eerder de dag van de ovulatie en de dagen nadien. Ondertussen al nagevraagd bij de gynaecoloog en fertiliteitsarts en zij geven aan dat het normaal is. Mij zeggen ze dat ik een bruffen moet nemen. Soms helpt het andere keren weer niet. In een bolletje liggen met een warmwatterkruik helpt bij mij altijd, maarja als het een werkdag is is dat nogal moeilijk.
Ja heel herkenbaar. Paar dagen tot de eisprong. Met een piek op het eind waarbij zitten inderdaad gewoon zeer doet. Zo ter hoogte van m’n lies. Als de pijn weg is is m’n ei gesprongen. Met de zwangerschap termijnecho’s klopte het precies.
Vervelend is het he! Nee je wilt ook niet zolang pijn hebben! Warmte helpt idd! Het was eerst in mijn buik zelf onderin. Daarna links een enorme druk. Net of er een tennisbal ging groeien ofzo. Zeer pijnlijk. En nu... 3 dagen na de eisprong heb ik nog steeds middenpijn. Niet zo erg maar het zeurt af en toe.. Dat misselijk en duizelig had ik gelukkig niet. Lijkt me heel vervelend.
Dat na die tijd een aantal dagen is dus ook normaal? Is dat het vocht ofzo wat achterblijft wat je buik irriteert ofzo?
Ah oké! Fijn om te weten dat het niks geks is. We hebben blijkbaar hele dikke mega follikels die openbarsten whahhaha
Ik heb dat ook regelmatig. Net alsof er een groot kindersurprise-ei zit ofzo. Als ik dan ga zitten doet het echt pijn
Ik heb het ook enorm, nu al vanaf zaterdag maar dan beetje zeuren, vandaag enorm veel last dacht nu moet die ovulatietest wel positief zijn, helaas Snap er niks van!
Hi! Ik had ook ontzettend last van ei-pijn de maand na mijn vroege miskraam. De verloskundige waarschuwde daar al voor. Ik had zelfs de dag dat ie sprong nog pijn, tot een dag erna. Inmiddels weet ik dus ook dat je zeker wel ei-pijn kan hebben tijdens je ei-sprong. Ik heb een echo gehad ivm mijn vroege miskraam en mijn ei was gesprongen tijdens de dagen pijn. Maar dames, wel meteen weer zwanger geraakt die maand en nu 6 maanden trotse moeder van een heerlijke baby!
Sinds bbz zeer herkenbaar eisprong voelen (wat meermaals is bevestigd door echo’s). Geen vier dagen hoor, maar echt het laatste groeispurtje en springen.